پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سلیمانی-مدیرعامل جدید سایپا

سُکان سایپا در دستان مدیرعامل جدید/ سلیمانی با رویکرد مشتری مداری به سایپا آمد

با تصمیم اعضای هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، مير جواد‌‌ سلیمانی مدیرعامل این گروه خودروسازی و جانشین محمدرضا سروش شد.مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم معارفه خود گفت : در سایپا برنامه ها را اولویت بندی و بر اساس سیاست های وزارت صنعت ، معدن و تجارت اقدام خواهیم کرد. سلیمانی دانش آموخته مهندسی مکانیک […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱ بهمن ۱۳۹۷

با تصمیم اعضای هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، مير جواد‌‌ سلیمانی مدیرعامل این گروه خودروسازی و جانشین محمدرضا سروش شد.مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم معارفه خود گفت : در سایپا برنامه ها را اولویت بندی و بر اساس سیاست های وزارت صنعت ، معدن و تجارت اقدام خواهیم کرد.

سلیمانی دانش آموخته مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف در مقطع کارشناسی و مدیریت اجرایی از سازمان مدیریت صنعتی در مقطع کارشناسی ارشد است.

قائم مقام ارشد مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ریاست هیات مدیره شرکت ایران خودرو در بلاروس و سنگال، قائم مقام مدیرعامل شرکت مگاموتور و ریاست هیات مدیره سایپا یدک از جمله سوابق سلیمانی در صنعت خودروسازی است. وی هم چنین مدیر عاملی پتروشیمی تبریز و امیر کبیر را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

شب گذشته مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید گروه خودروسازی سایپا در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) برگزار شد. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم معارفه خود گفت : در سایپا برنامه ها را اولویت بندی و بر اساس سیاست های وزارت صنعت ، معدن و تجارت اقدام خواهیم کرد.

مراسم معارفه مدیرعامل جدید سایپا

مير جواد سلیمانی با بيان مطلب فوق افزود: اولویت اول ما در سایپا مشتری مداری است که در این زمینه مشکل داشتیم و باید با همت و تلاش در جهت رفع مشکل تاخیر در تحویل که باعث ایجاد نارضایتی شده است تلاش کنیم و رضایت همه مشتریان را به دست آوریم.

وی تصریح کرد : بحث دوم افزایش تیراژ تولید است که این موضوع مورد نظر وزارت صنعت نیز است و باید با همکاری و همیاری زنجیره تامین ، براساس برنامه ریزی دقیق تولید را افزایش بدهیم و برنامه های سایپا و سیاست های وزارت صمت را پوشش دهیم.

سلیمانی خاطر نشان کرد : بحث دیگر مشکل محصول در سایپاست که از نظر تنوع محصول دچار مشکل هستیم که باید بر اساس برنامه ریزی نیاز مشتریان را پوشش دهیم و با همکاری مرکز تحقیقات سایپا و همچنین دانشگاه های کشور در دو مبحث افزایش عمق داخلی سازی و تولید محصولات با تکنولوژی روز فعالیت کنیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی گفت : سایپا دارای منابع انسانی متخصص و متعهد است که از سرمایه های شرکت می باشند و باید از توان این افراد درجهت برآورده کردن اهداف تعیین شده استفاده کرد.

وی افزود : بحث دیگری که بسیار مهم است نظم و کنترل مباحث مالی است و باید در این زمینه با دقت تلاش کرد تا بتوانیم منافع ذینفعانمان را به خوبی تامین کنیم و با تخصیص درست منابع در تدارک زنجیره تامین دچار مشکل نشویم.

اولتیماتوم وزیر صنعت به 2 خودروساز بزرگ کشور

نقل قول قیمت 120 میلیونی پراید صحیح نیست

فروش فوری خودروهای سایپا به زودی آغاز می شود

قیمت جدید محصولات پارس خودرو اعلام شد/ خانواده ساندرو مرز 100 میلیون تومان را رد کرد!

تحویل معوقات سراتو و C3 تا پایان سال/ پس گرفتن پول و تحویل خودرو جایگزین، 2 راه پیش پای خریداران رنو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی