پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

همراه اول-فیلم فجر

رونمایی از پوستر و شعار همراه اول در جشنواره فیلم فجر

در مراسم نشست خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از پوستر و شعار همراه اول رونمایی شد. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، صبح روز دوشنبه ۸ بهمن ماه در مراسم نشست خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر که در پردیس ملت تهران برگزار شد، با حضور شاهین آرپناهی مدیرکل […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۸ بهمن ۱۳۹۷

در مراسم نشست خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از پوستر و شعار همراه اول رونمایی شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، صبح روز دوشنبه ۸ بهمن ماه در مراسم نشست خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر که در پردیس ملت تهران برگزار شد، با حضور شاهین آرپناهی مدیرکل ارتباطات همراه اول، ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره و جمعی از خبرنگاران از پوستر و شعار اپراتور اول تلفن همراه کشور که «حامی هنر ایران زمین» بود رونمایی شد.

در این مراسم شاهین آرپناهی مدیرکل ارتباطات همراه اول با بیان اینکه بنای همراه اول حمایت از آثار فاخر هنری و فرهنگی و ورود حامیانه به فعالیت های برجسته این حوزه است، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که امروز در کنار سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر هستیم که در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حتماً جشنواره خاصی خواهد بود.

وی افزود: این اولین ورود همراه اول به حوزه های محتوایی، هنری و فرهنگی نبوده و قطعاً آخری هم نخواهد بود و بنای ما در حوزه حمایتگری و مسوولیت اجتماعی این است که بیش از گذشته به این مقوله بپردازیم.

در ادامه مراسم ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره سی و هفتم با اشاره به اینکه افتتاحیه جشنواره ۹بهمن ماه و اختتامیه ۲۲ بهمن ماه خواهد بود، بیان داشت: قرار است ۱۳ بهمن ماه مهمانی بزرگی با حضور تمامی کسانی که در ۳۷ سال اخیر سیمرغ برده اند برگزار شود. وی افزود: در این دوره جهت رفاه حال بازدیدکنندگان و اصحاب رسانه، همراه اول پردیس ملت را بصورت ویژه تحت پوشش ارتباطی خود قرار داده است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی