پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معاینه فنی خودرو

کدام مدل از خودروها مشمول معاینه فنی هستند؟

به اطلاع شهروندان گرامی می رساند از سال 1398 کلیه خودروهای داخلی تولید 93 و ما قبل وخودروهای وارداتی 2014 و ماقبل و همچنین خودروهای عمومی 96 و ماقبل مشمول معاینه فنی هستند. بدیهی است خودروهای فاقد معاینه فنی در صورت تردد در شهر تهران به صورت مکانیزه توسط دوربین روزانه مبلغ 50 هزار تومان […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۹ بهمن ۱۳۹۷

به اطلاع شهروندان گرامی می رساند از سال 1398 کلیه خودروهای داخلی تولید 93 و ما قبل وخودروهای وارداتی 2014 و ماقبل و همچنین خودروهای عمومی 96 و ماقبل مشمول معاینه فنی هستند.

بدیهی است خودروهای فاقد معاینه فنی در صورت تردد در شهر تهران به صورت مکانیزه توسط دوربین روزانه مبلغ 50 هزار تومان جریمه خواهند شد.

با عنایت به شرایط عادی وضعیت مراجعات به مراکز شهر تهران و امکان اخذ معاینه فنی در کمتر از یک ساعت به شهروندان دارای خودروهای تولید 93 که در سال آینده مشمول معاینه فنی خواهند شد توصیه می گردد هر چه زودتر نسبت به انجام معاینه فنی خودروی خود اقدام نمایند. ضمناً جهت مدیریت زمان مراجعه کنندگان محترم می توانند از سامانه نوبت دهی آنلاین به این آدرس با تعیین وقت قبلی به مرکز مورد نظر مراجعه کنند.

در سال آینده نیز همانند سال97 برای کلیه خودروهای مشمول وغیر مشمول دارای معاینه فنی برتر تخفیف روزانه 20 درصد در نرخ عوارض تردد در محدوده زوج و فرد ومحدوده طرح ترافیک لحاظ خواهد شد.

از شهروندانی که علاقه مندند از این امتیاز استفاده کنند، دعوت می گردد هرچه سریعتر پیش از شلوغی آخر سال مراکز ، نسبت به اخذ معاینه فنی برتر خودروی خود اقدام کنند.

سال معافیت خودروهای وارداتی از معاینه فنی تغییر کرد/ خودروهای مدل 2014 و ماقبل معاینه فنی دریافت کنند

تقلب در معاینه فنی بیشتر از قبل شده است/ رنو مگان شاگرد اول معاینه فنی!

۳ تفنگ دار در جمع مردودی های معاینه فنی!

رشد قابل توجه مراجعه به مراکز معاینه فنی تهران/ کدام خودرو بیشترین میزان آلایندگی را دارد؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی