پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات سایپا

عقب نشینی سایپا از افزایش قیمت محصولاتش/ قیمت خانواده پراید، چانگان و آریو اصلاح شد

دعوتنامه خودروهای چانگان cs35 و آریو که برای اولین بار با قیمت جدید صادر شده بود، مجددا با قیمت قدیم (چانگان 74،954،000 تومان و آریو اتوماتیک 62،748،000 تومان) از تاریخ 97/11/10 از ساعت 9 صبح فعال می شود. همچنین گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد، دعوتنامه خودروهای تیبا دوگانه‌سوز، کوییک دنده‌ای و سایپا 151 پس از […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۰ بهمن ۱۳۹۷

دعوتنامه خودروهای چانگان cs35 و آریو که برای اولین بار با قیمت جدید صادر شده بود، مجددا با قیمت قدیم (چانگان 74،954،000 تومان و آریو اتوماتیک 62،748،000 تومان) از تاریخ 97/11/10 از ساعت 9 صبح فعال می شود. همچنین گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد، دعوتنامه خودروهای تیبا دوگانه‌سوز، کوییک دنده‌ای و سایپا 151 پس از اصلاح قیمت، مجددا به مشتریان ارسال خواهد شد.

لازم به ذکر است، در صورتیکه مشتریان محترم با دعوتنامه قبلی اقدام به تکمیل وجه نموده باشند، وجه پرداختی مازاد به ایشان مشترد خواهد شد.

با توجه به تغییر فرجه زمان تحویل از 60 روز به 30 روز، سود مشارکت دعوتنامه‌های جدید تا تاریخ صدور دعوتنامه محاسبه میگردد.

به گزارش ایران جیب، شب گذشته گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت سایپا قیمت خودروی چانگان را 85 و خودروی آریو را 71 میلیون تومان برای مشتریان شهریور تا دی محاسبه نموده است که صبح امروز این قیمت‌ها تغییر کرد.

دعوتنامه خودروی چانگان با موعد تحویل آبان که شب گذشته برای مشتری ارسال شده بود:

 

گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد، دعوتنامه خودروهای تیبا دوگانه‌سوز، کوییک دنده‌ای و سایپا 151 پس از اصلاح قیمت، مجددا به مشتریان ارسال خواهد شد.

سایپا در بخشنامه‌ای به نمایندگی‌های خود اعلام کرد، دعوتنامه تعهدات خودورهای کوییک دنده‌ای ، تیبا دوگانه سوز و 151 که برای اولین بار با قیمت جدید صادر شده بود، مجددا با قیمت قدیم از تاریخ 97/11/11 فعال میگردد.

لازم به ذکر است، در صورتیکه مشتریان محترم با دعوتنامه قبلی اقدام به تکمیل وجه نموده باشند، وجه پرداختی مازاد به ایشان مشترد خواهد شد.

افزایش 30 درصدی قیمت خودروهای موعد تحویل شهریور تا دی منتفی شد

تولید اقتصای مهم تر است یا رضایت مشتری؟

قیمت سیتروئن C3 کاهش یافت

گفتگوي نماینده ویژه مدیرعامل گروه سایپا در نشست هاي مختلف با مشتریان

بازدید نماینده ویژه وزیر صنعت در کمیته خودرو از ستاد پاسخگویی به مشتریان گروه سایپا

مدیران گروه سایپا با مشتریان ديدار كردند/ تکلیف قیمت خودروهای ثبت نامی مشخص شد

ستاد تنظیم بازار مجوز افزایش قیمت خودرو را صادر می کند

خودروسازان مکلف به اجرای ماده 4 آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف‌کنندگان هستند

موافقت ایران خودرو با افزایش 70 درصدی قیمت قطعات / وقت شکایت از رنو و پژو فرا رسیده

الزام تحویل خودروهای پیش فروش شده با تاریخ تحویل اول شهریور، به قیمت قبل

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی