پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بی وای دی s7

کارمانیا تولید بی وای دی S7 را از پایان تیر ۹۸ آغاز می‌کند

شرکت خودروسازی کارمانیا در اطلاعیه ای اعلام کرد: این شرکت تولید خودرو BYD S7 را از پایان تیرماه سال آینده آغاز و تمام تعهدات خود در قبال مشتریان را ظرف مدت سه ماه ایفا خواهد کرد. این شرکت در ادامه آورده است: هدف اصلی کارمانیا جلب رضایت مشتریان و تحویل به موقع تمام خودروهای ثبت […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۱۱ بهمن ۱۳۹۷

شرکت خودروسازی کارمانیا در اطلاعیه ای اعلام کرد: این شرکت تولید خودرو BYD S7 را از پایان تیرماه سال آینده آغاز و تمام تعهدات خود در قبال مشتریان را ظرف مدت سه ماه ایفا خواهد کرد.

این شرکت در ادامه آورده است: هدف اصلی کارمانیا جلب رضایت مشتریان و تحویل به موقع تمام خودروهای ثبت نامی به مشتریان است و در این مسیر تلاش خواهیم کرد تا حتی زودتر از موعد مقرر خودروها را به مشتریان تحویل دهیم.

پیشتر این شرکت در اطلاعیه دیگری اعلام کرده بود: قیمت نهایی خودرو براساس آیین‌نامه قیمت گذاری و نظارت سازمان محترم حمایت از حقوق مصرف‌کننده و تولیدکننده و سایر مراجع نظارتی خواهد بود و جریمه تأخیر از زمان تاریخ تحویل مندرج در قرارداد تا زمان تحویل واقعی محاسبه خواهد شد.

در ادامه این شرکت اعلام کرده بود: با توجه به تحریم‌های ظالمانه صنعت خودرو کشور و تلاشهای این شرکت در جهت کم اثر کردن این تحریم‌ها، با توکل بر خدا، تحویل خودروها از شش ماه آینده خواهد بود. در خصوص ارزش پیش پرداخت‌های مشتریان نیز  شرکت با لحاظ تصمیمات و بخشنامه‌های قانونی سازمان محترم حمایت از حقوق مصرف‌کننده و تولیدکننده اقدام و تصمیم‌گیری خواهد کرد.

کارمانیا همچنین خطاب به مشتریان اعلام کرده بود: چنانچه شخصی قصد انصراف از قرار داد را داشته باشد، مبلغ پیش پرداخت به همراه سود مشارکت (بیش از سود انصراف مندرج در قرارداد) مندرج در قرارداد در اسرع وقت قانونی به ایشان مسترد خواهد شد.

اطلاعیه کارمانیا

شاگرد اول های کلاس شاسی بلندهای چینی / بی وای دی S7 بخریم یا جک S7؟

چری تیگو5 فیس لیفت بخریم یا بی وای دی S6 ؟

تسهیلات کارمانیا برای مشتریان خوش حساب

تامین قطعات بی وای دی سرعت گرفت/ کارمانیا در حال ترخیص و توزیع محموله لوازم یدکی محصولاتش

رتبه دوم کارمانیا در ارزیابی رضایتمندی مشتریان از فروش (3ماهه دوم 97)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی