پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا دیزل

كارگروه بررسی وضع مشتریان طرح نوسازی در سایپا دیزل تشکیل شد

معاون بازاریابی و فروش شركت سایپا دیزل از تشكیل كارگروه بررسی و تعیین تكلیف وضع مشتریان طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل و برگزاری جلسات متعدد با حضور نمایندگان مشتریان در شركت سایپادیزل خبر داد. امیر حمزه اصلانی، با اعلام این خبر گفت: به دستور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیر عامل شركت سایپادیزل مبنی […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۴ بهمن ۱۳۹۷

معاون بازاریابی و فروش شركت سایپا دیزل از تشكیل كارگروه بررسی و تعیین تكلیف وضع مشتریان طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل و برگزاری جلسات متعدد با حضور نمایندگان مشتریان در شركت سایپادیزل خبر داد.

امیر حمزه اصلانی، با اعلام این خبر گفت: به دستور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیر عامل شركت سایپادیزل مبنی بر بررسی آخرین وضع مشتریان ثبت نام كننده در طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل، بلافاصله كارگروهی متشكل از واحدهای سازمانی مرتبط و نیز نمایندگان خریداران ایجاد و مقرر شد که در جلسات مشترك، نسبت به تصمیم گیری نهایی در این خصوص اقدام شود.

سایپا دیزل

معاون بازاریابی و فروش سایپا دیزل با اشاره به جلسات برگزار شده با نمایندگان مشتریان تصریح كرد: در طول جلسات برگزار شده، آخرین وضع مشتریان مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت و مقرر شد، به محض پایان بررسی پرونده های موجود، نتیجه امر به اطلاع عموم خریداران برسد.

اصلانی در پایان خاطرنشان كرد: بیش از 3 هزار نفر در طرح نوسازی ناوگان شركت سایپادیزل ثبت نام كرده اند و تاكنون، حدود 1200 دستگاه از محصولات ولوو تولید و به مشتریان عرضه شده كه در این راستا، سایر مشتریانی كه دارای دعوتنامه تكمیل وجه هستند هم، محصول خود را تحویل خواهند گرفت.

یادآور می شود: سایپادیزل برای الباقی مشتریان كه فاقد دعوتنامه هستند نیز، پیشنهادهایی خواهد داشت كه متعاقباً، به اطلاع مشتریان محترم خواهد رسید.

مدیرعامل جدید سایپا دیزل معرفی شد

برنامه سایپا دیزل برای تحویل خودروهای تجاری/ قیمت محصولات این شرکت چگونه محاسبه می شود؟

سایپا دیزل بیشترین سهم بازار خودروهای تجاری را در اختیار دارد/ نوسازی ناوگان خودروهای کار و تجاری با ورود 8 هزار کامیون

خداحافظی کامیون های ولوو با بازار ایران

کامیون های KX در طرح نوسازی ناوگان با محصولات ولوو جایگزین می شوند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی