پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ام جی

جدول زمان بندی تحویل تعهدات شرکت صنعت خودرو آذربایجان اعلام شد

شرکت صنعت خودرو آذربایجان ، با انتشار اطلاعیه ای جدول زمان بندی تحویل خودرو های معوق خود را اعلام کرد. این شرکت متعهد شده است تا خودرو موضوع قرارداد را بدون افزایش قیمت و مطابق با شرایط مندرج در قرارداد تحویل نماید. متن اطلاعیه شرکت به شرح ذیل است: “اطلاعیه“ احتراماً در راستای اطلاعیه های […]

javankhodro
یکشنبه - ۱۴ بهمن ۱۳۹۷

شرکت صنعت خودرو آذربایجان ، با انتشار اطلاعیه ای جدول زمان بندی تحویل خودرو های معوق خود را اعلام کرد. این شرکت متعهد شده است تا خودرو موضوع قرارداد را بدون افزایش قیمت و مطابق با شرایط مندرج در قرارداد تحویل نماید. متن اطلاعیه شرکت به شرح ذیل است:

اطلاعیه

احتراماً در راستای اطلاعیه های منتشره قبلی شرکت صنعت خودرو آذربایجان مبنی بر اعمال محدودیت های بین المللی و تاثیرات مستقیم آن بر صنعت خودروو لاجرم به تعویق افتادن ایفای تعهدات ، ضمن تقدیر وسپاس از بردباری مشتریان در همراهی و همیاری ، بدینوسیله این شرکت با درنظرگیری جوانب و راهکارهای جدید در تامین و پشتیبانی قطعات اولیه تولید ، برنامه زمان بندی تحویل الباقی تعهدات را به استحضار می رساند:

ام جی

توضیحات:

 1-قیمت مندرج در قرارداد با مشتری قطعی است.

 2-محاسبه سود مشارکت وفق آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو به شماره 255385/60 معادل سود سپرده برابر نظام بانکی (18 درصد) می باشد.

 3-محاسبه سود انصراف حداکثر سه درصد کمتر از نرخ سود سپرده یک ساله نظام بانکی می باشد.

4-جبران خسارت تاخیر در تحویل خودرو معادل سود مشارکت بعلاوه یک درصد ماهانه است.

بیشتر بخوانید:

خودروساز خصوصی، پیشقدم در ایفای تعهدات و تعیین تکلیف مشتریان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی