پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جشنواره فجر سایپا

فروش ویژه محصولات سایپا از فردا آغاز می شود (جشنواره فروش فجر)

جشنواره “فروش فجر” محصولات گروه خودروسازي سایپا با شرایط ویژه از ساعت 10صبح روز 16 بهمن ماه  آغاز می شود. در این جشنواره فروش انواع خودروها با شرايط ويژه در نظر گرفته شده است. بر اساس این گزارش از شرایط این جشنواره فروش مي توان به تخفيف ويژه، سود مشارکت مناسب، تنوع محصول و … […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۵ بهمن ۱۳۹۷

جشنواره “فروش فجر” محصولات گروه خودروسازي سایپا با شرایط ویژه از ساعت 10صبح روز 16 بهمن ماه  آغاز می شود. در این جشنواره فروش انواع خودروها با شرايط ويژه در نظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش از شرایط این جشنواره فروش مي توان به تخفيف ويژه، سود مشارکت مناسب، تنوع محصول و … اشاره کرد که براي محصولات گروه X100 (سايپا 111,132,131 و 151)، گروه X200 (تيبا، تيبا2 و ساينا)، انواع کاميونت نيسان و پيکاپ ريچ  با موعد تحويل از اردیبهشت ماه 98 لحاظ شده است.

در این جشنواره مشتریان فقط از طريق مراجعه به سايت اينترنتي فروش گروه خودروسازي سایپا به نشاني www.saipagroup.ir می توانند نسبت به ثبت نام خودرو اقدام کنند.

جدول شرایط فروش سایپا

فروش گروه خودروسازی سایپا از ساعت 10 صبح سه شنبه 16 بهمن ماه جاری و بصورت اینترنتی آغاز خواهد شد. علاقمندان برای خرید این محصولات باید به نشانی http://saipa.iranecar.com مراجعه کنند. متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 096550 مركز ارتباط با مشتريان گروه خودروسازي سايپا  تماس حاصل نمایند.

شرایط فروش مشارکت در تولید محصولات ایران خودرو (ویژه دهه فجر)

شرایط فروش محصولات ام وی ام با اقساطی 4 ساله (ویژه دهه فجر)

سیف خودرو پیش فروش 2 مرحله ای بیسو را آغاز کرد

قیمت سیتروئن C3 کاهش یافت

جزییات شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ویژه دهه فجر)-تحویل فوری

شرایط فروش نقدی و اقساطی جک S3 اعلام شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی