پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بنتلی کانتیننتال- خودرو گذر موقت

خودروهای گذر موقت قابلیت نقل و انتقال ندارند

معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن اعلام اینکه خودروها قابلیت نقل و انتقال مالکیت و یا حتی واگذاری موقت را ندارند، گفت: خودروهای پلاک گذر موقت در هر شرایطی حق تردد بیش از آنچه در اسناد و پلاک درج شده را ندارند. سرهنگ سعید روحی با اشاره به اینکه در برخی از […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۷ بهمن ۱۳۹۷

معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن اعلام اینکه خودروها قابلیت نقل و انتقال مالکیت و یا حتی واگذاری موقت را ندارند، گفت: خودروهای پلاک گذر موقت در هر شرایطی حق تردد بیش از آنچه در اسناد و پلاک درج شده را ندارند.

سرهنگ سعید روحی با اشاره به اینکه در برخی از سایت های خرید و فروش خودرو به جهت عدم آگاهی متقاضیان تبلیغاتی در خصوص فروش خودرو پلاک گذر موقت درج شده است تصریح کرد: اینگونه خودروها قابلیت نقل و انتقال مالکیت و یا حتی واگذاری موقت را ندارند و خریدارانی که به این مطلب توجه نکنند مالباخته و متضرر خواهند شد.

وی گفت: خودروهای پلاک گذر موقت در هر شرایطی حق تردد بیش از آنچه در اسناد و پلاک درج شده را ندارند.

معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص مهلت تردد خودروهای گذر موقت در سرزمین اصلی گفت: خودروهای مناطق آزاد حداکثر یک‌ماه و سایر خودروهایی که از مرزهای کشور وارد می شوند با توجه به کشور مبدا بین ٣ تا 6 ماه حداکثر مجازند در سرزمین اصلی تردد کنند.

وی گفت: نام راننده مجاز خودروهای پلاک گذر موقت در اسناد صادره از سوی راهنمایی و رانندگی درج گردیده و سایر اشخاص حق رانندگی با آن را ندارند.

به گفته وی تمدید پروانه ورود موقت توسط گمرک بدون اخذ پلاک از راهنمایی و رانندگی مجوزی برای تردد تلقی نمی گردد و ممنوع است. در صورت تردد پس از پایان اعتبار، بعنوان خودرو قاچاق با آن برخورد می شود.

مدارک لازم برای نقل و انتقال وسایل نقلیه

به کسانی که بیش از یک خودرو خریده اند مالیات تعلق می گیرد

مشکلات وکالت برای نقل و انتقال خودرو/ خریدار و فروشنده همزمان در تعویض پلاک حاضر شوند

قدم به قدم با مراحل تعویض پلاک خودرو

کاهش چشمگیر شماره گذاری خودروهای وارداتی و داخلی در سال 97

امکان تغییر هویت مالک کارت سوخت خودروهای نو شماره

خودروهایی که نتوانند استاندارد یورو4 را پاس کنند شماره نمی شوند

خودروهای غیر استاندارد شماره‌گذاری نمی‌شوند

6 ماه حبس در انتظار مخدوش کنندگان پلاک موتورسیکلت

آغاز طرح ساماندهی پلاک موتورسیکلت‌ها

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی