پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سردار محمد تقی مهری_راهنمایی و رانندگی

تاثیرات کمپین نخریدن خودرو چند درصد بوده است؟!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از تاثیرات کمپین نخریدن خودرو و میزان کاهش شماره گذاری خودروهای نسبت به سال قبل می گوید. سردار تقی مهری در جلسه کمیته هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی که در مقر مرکزی ستاد پلیس راهور برگزار شد، در پاسخ به سوالی درباره نتایج کمپین خرید خودرو صفر ممنوع و تاثیر […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از تاثیرات کمپین نخریدن خودرو و میزان کاهش شماره گذاری خودروهای نسبت به سال قبل می گوید.

سردار تقی مهری در جلسه کمیته هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی که در مقر مرکزی ستاد پلیس راهور برگزار شد، در پاسخ به سوالی درباره نتایج کمپین خرید خودرو صفر ممنوع و تاثیر آن بر شماره‌ گذاری خودروهای داخلی، اظهار داشت: بر اساس آمارهایی که پلیس دارد در پنج ماهه امسال شماره گذاری خودروی نوشماره کاهشی 15 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است و در حوزه نقل و انتقالات نیز کاهشی 9.7 درصدی نسبت به پارسال داشتیم.

وی اضافه کرد: در مورد خودروهای وارداتی نیز شاهد کاهش 17 درصدی در شماره گذاری بوده‌ایم و شماره‌گذاری موتورسیکلت نیز 20 درصد نسبت به مدت مشابه قبل کاهش داشته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در عین حال افزود: در حوزه اسقاط خودرو در این مدت نسبت به سال گذشته افزایش دو برابری داشته‌ایم.

شناسایی نقاط پرحادثه کشور

رئیس پلیس راهور ناجا از شناسایی 1200 نقطه پرحادثه در جاده‌های کشور خبر داد و گفت:‌ با کمک سازمان راهداری این نقاط شناسایی و علامت گذاری شده است.

مهری همچنین در خصوص حریق اتوبوس‌های اسکانیا نیز اظهار کرد:‌ این حادثه به دلیل نقص فنی رخ داده و علاوه بر آن یک مورد حادثه ولوو و یک مورد اتوبوس بنز نیز وجود داشته که برخی به دلیل نقص فنی و برخی نیز به دلیل تغییراتی که از سوی راننده اعمال شده است رخ داده بود.

وی در پایان با اشاره به خودروهایی که ممکن است دارای نقص فنی باشند تصریح کرد:‌ خودروسازان و تولید کنندگان خودرو در صورتی که نقص فنی برای خودروهایشان وجود دارد باید نسبت به فراخوان مستمر و کنترل تولیدات خود اقدام کنند.

عذرخواهی مدیرعامل سایپا بابت کیفیت محصولات

قول مدیرعامل ایران خودرو به منظور افزایش کیفیت

وزیر صنعت: خودروسازان از مشاوران خارجی استفاده کنند

خودرو خارجی ارزان و با کیفیت در ایران خیال است.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی