پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قیمت بنزین

عدم تغییر قیمت بنزین در لایحه بودجه ۹۸

قیمت بنزین در لایحه بودجه 98 ثابت مانده است. عضو کمیسیون صنایع مجلس، عدم افزایش قیمت بنزین را از نقاط قوت لایحه بودجه سال ۹۸ عنوان کرد و گفت: احساس ناامنی از این بابت در اقتصاد کشور در سال ۹۸ وجود ندارد. در ادامه جلسه علنی روز شنبه مجلس شورای اسلامی علی اسدی نماینده شهر […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۸ بهمن ۱۳۹۷

قیمت بنزین در لایحه بودجه 98 ثابت مانده است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس، عدم افزایش قیمت بنزین را از نقاط قوت لایحه بودجه سال ۹۸ عنوان کرد و گفت: احساس ناامنی از این بابت در اقتصاد کشور در سال ۹۸ وجود ندارد.

در ادامه جلسه علنی روز شنبه مجلس شورای اسلامی علی اسدی نماینده شهر بابک در موافقت با کلیات لایحه بودجه گفت: دولت و سازمان برنامه و بودجه در بودجه سال ۹۸ تلاش زیادی برای تصدیق بودجه با شرایط جدید و نیازها و اولویت های کشور داشتند.

وی با بیان اینکه بودجه، پشتیبان برنامه های اجرایی دولت در طی یک سال است، اظهار داشت: بودجه سالانه تأثیر مهمی در معیشت مردم و فعالیت های اقتصادی بخش خصوصی دارد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم بهبود نظام بودجه نویسی کشور، خاطرنشان کرد: در بودجه سال ۹۸، سطح کارشناسی ها ارتقاء یافته، شفافیت در بودجه نویسی مشهود است و منابع در راستای افزایش اشتغال تخصیص یافته است اما هنوز با بودجه ریزی بر مبنای عملکرد فاصله داریم.

اسدی افزود: با توجه به پیچیدگی های تحریم های جدید علیه ایران باید بودجه ۹۸ با واقع نگری و پرهیز از زیرسوال بردن عملکرد یکدیگر بر مبنای حداکثر استفاده از توان داخلی تدوین و تکلیف شود.

وی، روند مصرف بنزین و سوخت در کشور را افسار گسیخته خواند و گفت: باید در تولید خودرو و مصرف سوخت تجدیدنظر شود.

این نماینده مجلس، اجرای طرح تحول سلامت و ارائه بسته خدمات بیمه سلامت برای اقشار کم درآمد و افزایش سقف وام ازدواج به 15 میلیون تومان را از نقاط قوت بودجه 98 خواند و گفت: قیمت بنزین در بودجه 98 تغییر نکرده است و احساس ناامنی اقتصادی از این باب وجود ندارد.

منبع:مهر

ساحل امن بنزین در سال ۹۸/ تکذیب هرگونه افزایش قیمت بنزین در سال آینده

مردم کم‌فروشی‌ پمپ بنزین ها را گزارش دهند/ هر هفته همه جایگاه های سوخت کنترل می شوند

افزایش هفت برابری تولید بنزین در چهار دهه گذشته

مخالفت مجلس با افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی آن

جزییات طرح جدید سهمیه بندی بنزین / هر ایرانی هر روز صاحب یک لیتر بنزین می شود!

ایران از واردات بنزین بی نیاز شد/ با افزایش تولید، زمینه صادرات بنزین فراهم می شود

چگونه از وضعیت کارت سوخت خود مطلع شویم؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی