پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سنتینل لندرور

سنتینل لندرور ، مقاوم در برابر انفجار نارنجک

مالک برند لندرور، تاتا موتور، از اولین خودرو لوکس زرهی خود با نام سنتینل رونمایی کرد. تاتا موتور در بیانیه‌ای اعلام کرد سنتینل برای مقاومت در برابر بسیاری از تهدیدات مخرب ازجمله انفجار نارنجک در زیر یا سقف خودرو طراحی شده است.این خودرو شاسی‌بلند در برابر حملات گوناگون مقاوم است. در سنتینل از چند لایه […]

javankhodro
سه شنبه - ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

مالک برند لندرور، تاتا موتور، از اولین خودرو لوکس زرهی خود با نام سنتینل رونمایی کرد. تاتا موتور در بیانیه‌ای اعلام کرد سنتینل برای مقاومت در برابر بسیاری از تهدیدات مخرب ازجمله انفجار نارنجک در زیر یا سقف خودرو طراحی شده است.این خودرو شاسی‌بلند در برابر حملات گوناگون مقاوم است.

در سنتینل از چند لایه شیشه زرهی به جای شیشه های استاندارد استفاده شده است که هم ضد گلوله می باشد و هم دید وضوح دید راننده را افزایش می دهد.

مدیرعامل بخش فعالیت‌های ویژه جگوار لندرور (جان ادوارد)  می‌گوید:«رنجرور سنتینل یکی از فوق‌العاده‌ترین رنجرورهایی است که تاکنون تولید شده است.در طراحی این خودرو ،  از بخش فعالیت‌های ویژه لندرور کمک گرفته شده است تا از سرنشینان در برابر تصادفات شدید محافظت کند.»

نکته بسیار جالب این است که سنتینل می تواند با تایرهای پنچر هم در سرعت بالا به حرکت خود ادامه دهد و اگر درهای خودرو قفل شوند سرنشینان می توانند از طریق سیستم فرار اضطراری که پشت صندلی‌های عقب تعبیه شده است، از خودرو خارج شوند.

 سنتینل لندرور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی