پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایران خودرو آذربایجان

آموزش کارشناسان نماینده ایران خودرو در آذربایجان توسط ایساکو

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ( ایساکو )، برای محصولات صادراتی و مونتاژی ایران خودرو کشور آذربایجان، دوره‌های آموزشی فنی و تخصصی برگزار کرد. به نقل از روابط عمومی ایساکو، در راستای گسترش همکاری‌های صنعتی بین دو کشور ایران و آذربایجان، شرکت ایران خودرو با همکاری سایت نفت‌چاله در شهر باکو به مونتاژ […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۳۰ بهمن ۱۳۹۷

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ( ایساکو )، برای محصولات صادراتی و مونتاژی ایران خودرو کشور آذربایجان، دوره‌های آموزشی فنی و تخصصی برگزار کرد.

به نقل از روابط عمومی ایساکو، در راستای گسترش همکاری‌های صنعتی بین دو کشور ایران و آذربایجان، شرکت ایران خودرو با همکاری سایت نفت‌چاله در شهر باکو به مونتاژ خودروهای دنا و دنا پلاس تحت عنوان خودروی «خزر» پرداخته است.

ازاین‌رو با همکاری مدیریت آموزش و مدیریت صادرات ایساکو، دوره‌های آموزشی کامل و جامعی در خصوص محصولات فوق و فن‌آوری‌های نوین آن‌ها، به مدت 105 نفر ساعت، برای نیروهای فنی شرکت آذکرون، نماینده ایران خودرو در آذربایجان برگزار شد.

سرفصل آموزشی این دوره‌ها شامل نحوه عملکرد و تعمیرات ترمز ABS، موتور ملی EF7، گیربکس خانواده BE، اکسل عقب خودرو، سیستم انژکتور، برق و الکتریکال، سیستم الکترونیک و مالتی پلکس، سیستم تهویه مطبوع و دستگاه عیب‌یاب خودروی دنا بوده است و در تمامی سرفصل‌های مذکور، اصول عملکرد، نحوه دمونتاز و مونتاژ، تنظیمات مجدد و پیکربنـدی، آیتم‌های مهم در خصوص سـرویس و نگهـداری، عیـب‌یـابی و اسـتفاده از ابـزار مخصوص مرتبط در هر بخش به کارآموزان توضیح داده شد.

هدف اصلی برگزاری این دوره‌ها به‌روزرسانی و ارتقاء دانش فنی کارکنان شرکت آذکرون و بهره‌برداری از تأثیر آن در رضایت مشتریان و حفظ و ارتقاء بازار در این منطقه بوده است.

از نفت چاله تا دروازه اروپا/ دنا استانداردهای لازم برای ورود به اکراین را کسب کرد

با اپلیکیشن سرویس در محل محصولات ایران خودرو آشنا شوید

تولید پژو پارس اتوماتیک در سایت نفت چاله آذربایجان

اجراي طرح ((همراه با مشتریان)) در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران خودرو

قیمت محصولات ایران خودرو در فروش فوری امروز (بهمن 97)

فروش فوری محصولات ایران خودرو در روزهای آتی

قیمت جدید پژو 207 صندوق دار مشخص شد

ایران خودرو روزانه 1500 خودرو به مشتریان تحویل می دهد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی