پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سیتروئن C3

مسیرهای جدید پیش پای خریداران سیتروئن C3

در تازه ترین اقدام شرکت خودروسازی سایپا سیتروئن و در دعوتنامه خریداران سیتروئن C3 بند جدیدی گنجانده شده است. این بند جدید به مشتری گوشزد می کند که این خودرو برای مشتری مصرف کننده در نظر گرفته شده است و به همین دلیل سند خودرو تا پایان زمان گارانتی دو ساله در رهن شرکت است […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۴ اسفند ۱۳۹۷

در تازه ترین اقدام شرکت خودروسازی سایپا سیتروئن و در دعوتنامه خریداران سیتروئن C3 بند جدیدی گنجانده شده است. این بند جدید به مشتری گوشزد می کند که این خودرو برای مشتری مصرف کننده در نظر گرفته شده است و به همین دلیل سند خودرو تا پایان زمان گارانتی دو ساله در رهن شرکت است و خریدار نمی تواند آن را واگذار کند.

در این شرایط جدید، برای مشتریان، دو دعوتنامه قابل انتخاب خواهد بود که مشتریان می توانند با توجه به شرایط هر یک از این دعوتنامه ها و به دلخواه، نسبت به انتخاب و تکمیل وجه و دریافت خودرو، مبادرت نمایند.

لذا برای مشتریان، دو دعوتنامه فعال شده است: 

1.  یک دعوتنامه بر اساس قیمت تمام شده مصوب سازمان حمایت/کمیته خودرو  97/08/30 که قیمت نهایی بر اساس سود قانونی در چارچوب ضوابط قیمت گذاری کالاهای تولید داخل مندرج در سایت سازمان حمایت و سایر هزینه های قانونی ذیل فاکتور محاسبه می شود. که در این حالت قیمت قانونی سیتروئن C3 بر مبنای 226.45 میلیون تومان تعیین شده و هریدار باید حدود 160 میلیون تومان بابت تکمیل وجه بپردازد.

2.  یک دعوتنامه دیگر هم بر اساس تمایل مشتریان، قابل انتخاب است که مبنای این دعوتنامه، نامه سازمان حمایت /مصوبه کمیته خودرو به تاریخ 97/10/29 که اساس آن، مجددا همان قیمت تمام شده مصوب 97/08/30 در نظر گرفته شده که بمنظور حمایت از مصرف کنندگان واقعی، تسهیلات حمایتی برای آن در نظر گرفته شده است و مبلغ تکمیل وجه در زمان تحویل خودرو، حدود 104 میلیون تومان است. همانگونه که در این دعوتنامه توضیح داده شده است، با توجه به اختصاص یافتن تسهیلات حمایتی در خصوص این دعوتنامه و موارد قانونی مترتب بر آن، سیتروئن C3 های تحویل شده با این دعوتنامه، تنها برای مصرف کنندگان واقعیست و سند این خودرو به مدت 2 سال تا پایان گارانتی در رهن شرکت خواهد بود و غیر قابل نقل و انتقال است.

طرح های تحویل سیتروئن c3

 

اعتراض در مقابل قانون مداری/ قیمت سیتروئن C3 چگونه تعیین شده است؟ +مستندات

بررسی میدانی و تست جاده سیتروئن C3 / پایی درازتر از گلیم!

قیمت سیتروئن C3 کاهش یافت

تمام سیتروئن C3 های سایپا به مشتریان تحویل می شود (ابلاغ وضعیت C3 های ثبت نامی تا عصر امروز)

تحویل سیتروئن C3 سرعت گرفت/ کوچولویی با سود سرشار!

تحویل معوقات سراتو و C3 تا پایان سال/ پس گرفتن پول و تحویل خودرو جایگزین، 2 راه پیش پای خریداران رنو

استقبال مشتریان از تحویل خودرو سیتروئن c3

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی