پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فروشگاه اینترنتی جی بی تایر

نگاهی نو به خدمات خودرویی در شهرهای بزرگ/ از فروشگاه اینترنتی جی بی تایر بیشتر بدانید

امروزه برای انجام بسیاری از امور مربوط به خودرو و خدمات خودرویی از جمله خدمات فنی و مکانیکی نیاز به متخصص مجرب و کاربلد دارید. دیگر نمیشود مثل قدیم که همه پدرها براحتی میتوانستند خودرو خود را تعمیر کنند این کار را انجام داد. چرا که اتومبیلهای امروزی بسیار پیچیده و دارای کامپیوترهای هوشمند هستند. […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۴ اسفند ۱۳۹۷

امروزه برای انجام بسیاری از امور مربوط به خودرو و خدمات خودرویی از جمله خدمات فنی و مکانیکی نیاز به متخصص مجرب و کاربلد دارید. دیگر نمیشود مثل قدیم که همه پدرها براحتی میتوانستند خودرو خود را تعمیر کنند این کار را انجام داد. چرا که اتومبیلهای امروزی بسیار پیچیده و دارای کامپیوترهای هوشمند هستند.

این موضوع سبب شده است که در تمامی موارد خودرویی در دنیای صنعتی و شلوغ پیرامون ما، هرچه بیشتر نقش تعمیرکاران خودرو و افراد فنی در این باب بچشم آید.
مهمترین عامل برای انجام این امور مراجعه به تعمیرگاه های مجاز و یا آشناست. که این امر وقت بسیار زیادی را از شما میگیرد. ترافیک شهرهای بزرگ مزید بر علت آن است. در ضمن اگر شما در انتخاب قطعات و لوازم خودرو وسواس داشته باشید باید زمان زیادی را صرف گشت و گذار در بازار نمایید.

بطور مثال اگر بخواهید تایر و یا روغن موتور وسیله نقلیه خود را تعویض کنید در مرحله اول باید به سراغ خرید محصول مناسب بروید، قیمت نیز بسیار مهم است. حالا نوبت پیدا کردن یک فروشگاه خدماتی مناسب است.

این پروسه بجز اتلاف وقت، هزینه زیادی نیز برای شما دارد. اینجا دقیقا جایی است که ما میخواهیم شما را از دردسر این مسائل راحت کنیم.

جی بی تایر

جی بی تایر یک فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش و خدمات سیار و ثابت لوازم خودرویی از جمله لاستیک، روغن موتور و باطری اتومبیل میباشد که توانسته در سالهای اخیر باتوجه به شلوغی و ترافیک شهر های بزرگ کشور و همچنین تنوع محصولات که دارای قیمتهای متفاوتی میباشند، شرایط مناسبی را برای خرید و دریافت خدمات مناسب با کادری مجرب فراهم آورد.

شما براحتی میتوانید محصول مورد نظر خود را انتخاب و بهترین خدمات را درب منزل یا محل کار و همچنین استفاده از نمایندگی های ثابت این مجموعه دریافت نمایید.
زمانی که شما برای خرید و دریافت خدمات در مجموعه جی بی تایر نیاز دارید، تقریبا نصف زمانی است که برای روش سنتی استفاده میشود.

جی بی تایر تمامی خدمات و محصولات خود را با گارانتی مناسب عرضه کرده و کالاهای موجود در آن بطور مستقیم و بیواسطه در اختیار مصرف کننده قرار میگیرد.
سابقه چهل ساله مجموعه جی بی تایر برگ زرینی بر فعالیت کاری این فروشگاه بوده و اعتماد مشتری های وفادار آن نشان افتخار مجموعه است.
نکته مهم در اینجا اپلیکیشن جی بی تایر میباشد که سهولت دسترسی به این امکانات رابرای مشتری ها محترم خود بهمراه دارد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی