پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوبوس بین شهری

آغاز پیش فروش بلیت نوروزی اتوبوس

پیش‌فروش نوروزی بلیت اتوبوس به صورت حضوری و غیرحضوری از امروز (یکشنبه) آغاز شد. متقاضیان انجام سفرهای نوروزی با اتوبوس می‌توانند از امروز (یکشنبه) جهت خریداری بلیت‌های پیش فروش به صورت حضوری و غیرحضوری (اینترنتی) اقدام کنند و تا جایی که امکان دارد خرید بلیت خود را به ترمینال‌ها و پایانه‌های مسافربری و نیز روزهای […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۲ اسفند ۱۳۹۷

پیش‌فروش نوروزی بلیت اتوبوس به صورت حضوری و غیرحضوری از امروز (یکشنبه) آغاز شد.

متقاضیان انجام سفرهای نوروزی با اتوبوس می‌توانند از امروز (یکشنبه) جهت خریداری بلیت‌های پیش فروش به صورت حضوری و غیرحضوری (اینترنتی) اقدام کنند و تا جایی که امکان دارد خرید بلیت خود را به ترمینال‌ها و پایانه‌های مسافربری و نیز روزهای پایانی موکول نکنند.

قیمت بلیت اتوبوس و کرایه سواری بین‌شهری در نوروز سال ۱۳۹۸ با افزایش ۲۰ درصدی قیمت‌ها روبه‌رو شده است و متقاضیان باید بلیت مورد نظر خود را از تاریخ ۲۵ اسفندماه سال جاری با رشد ۲۰ درصدی نسبت به سال ۱۳۹۷ خریداری کنند.

در صورت وجود هرگونه شکایت و انتقاد از سوی مسافران، آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه ۱۴۱، که اپلیکیشن موبایلی آن نیز وجود دارد به بخش ثبت شکایت مسافران حمل و نقل عمومی مراجعه کرده و با توجه به این‌که دراین قسمت ثبت شکایت پیش‌فرض وجود دارد با اعلام مشخصات مربوطه اعم از شماره بلیت، مبدا و مقصد و نیز اطلاعاتی از این دست شکایت خود را ثبت کنند تا توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در اسرع وقت رسیدگی شود.

منبع: ایسنا

کدام حقوق مسافران هنگام تاخیر در پروازها باید رعایت شود؟

برخورد سازمان تاکسیرانی و پلیس با مسافربرهای شخصی

افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی از اردیبهشت 98

اعلام زمان پیش فروش بلیت نوروزی اتوبوس تا ۱۵ اسفند/ قیمت ها در حال بررسی

طرح نوروزی خودروی جایگزین اتوخسروانی ، قدمی جدید در راه مشتری مداری

فروش بلیت قطارهای نوروزی از 16 بهمن آغاز می شود

سهم تاکسی ها در حمل و نقل عمومی چقدر است؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی