پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوبوس دو کابین

اضافه شدن 200 دستگاه اتوبوس به خطوط تهران

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، از ورود 200 دستگاه اتوبوس دوکابین به معابر پایتخت خبر داد. با ورود این اتوبوس ها ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی تهران 500 هزار افزایش پیدا می کند. به نقل از مهر، پیمان سنندجی با بیان اینکه این 200 دستگاه در خطوط بی آر تی به خصوص خط 7 تزریق خواهند شد، […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، از ورود 200 دستگاه اتوبوس دوکابین به معابر پایتخت خبر داد. با ورود این اتوبوس ها ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی تهران 500 هزار افزایش پیدا می کند.

به نقل از مهر، پیمان سنندجی با بیان اینکه این 200 دستگاه در خطوط بی آر تی به خصوص خط 7 تزریق خواهند شد، گفت: دو دستگاه اتوبوس هیبریدی نیز وارد ناوگان اتوبوسرانی شده و در حال حاضر 4 اتوبوس هیبریدی در شبکه اتوبوسرانی پایتخت تردد می کنند.

وی با بیان اینکه فاز اول خط اتوبوس برقی از مهر ماه آغاز به کار می کند، افزود: این اتوبوس برقی از خیابان 17 شهریور تا خیابان خراسان تردد خواهد داشت.

سنندجی با بیان اینکه با ورود 200 دستگاه اتوبوس دوکابین ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی 500 هزار مسافر افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: برای استقبال از مهرماه که عید حمل و نقل عمومی محسوب می شود تمامی اتوبوس ها اورهال شده و آماده خدمات رسانی با تمام ظرفیت به مسافران مهرماه است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه 60 اتوبوس ویژه به سرویس مدارس استثنایی اختصاص یافته است، ادامه داد: 120 دستگاه مینی بوس نوسازی شده نیز در سرویس مدارس فعالیت خواهند کرد.

وی از استفاده از اتوبوس های مازاد در زمان پیک مسافر در نقاط مختلف شهر خبر داد و گفت: با افزایش حجم ترددها در مهر ماه در برخی از نقاط که با افزایش مسافر روبرو هستیم اتوبوس های کمکی اعزام خواهیم کرد.

به گفته سنندجی، شستشوی اتوبوس ها تلاش برای کاهش سرفاصله ها، نصب نقشه های مسیریاب در داخل اتوبوس برخی از فعالیت های اتوبوسرانی برای استقبال مهرماه است.

اتوبوس های برقی تا مهرماه وارد خطوط می شوند.

تهران شاهد حضور اتوبوس برقی خواهد بود

3500 اتوبوس فرسوده در تهران

بهبود کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی در تهران

تجدید نظر در زمان بندی معاینه فنی حمل و نقل عمومی

تولید اتوبوس و تاکسی توسط ایران خودرو و ایران خودرو دیزل

برچسب‌ها : اتوبوساتوبوسرانی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی