پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ستاره چهارم کیفیت در آسمان برلیانس

معاون کیفیت شرکت پارس خودرو خبر از کسب چهارمین ستاره کیفیت توسط کی از محصولات برلیانس داد و گفت: علی رغم شرایط سخت صنعت خودرو ,کیفیت همچنان اولویت پارس خودرو باست.  بر این اساس برلیانس H230 پارس خودرو  در آخرین گزارش اعلام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ( ISQI) به 4 ستاره […]

امید آذرزمانی
چهارشنبه - ۱۵ اسفند ۱۳۹۷

معاون کیفیت شرکت پارس خودرو خبر از کسب چهارمین ستاره کیفیت توسط کی از محصولات برلیانس داد و گفت: علی رغم شرایط سخت صنعت خودرو ,کیفیت همچنان اولویت پارس خودرو باست.  بر این اساس برلیانس H230 پارس خودرو  در آخرین گزارش اعلام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ( ISQI) به 4 ستاره کیفیت دست یافت است.

به گزارش روابط عمومی پارس خودرو، مهندس بهنام خلج- معاون کیفیت شرکت پارس خودرو در این خصوص گفت: براساس آخرین ارزشیابی کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استانداردهای ایران (ISQI)  که در مورد تولیدات بهمن ماه منتشر شده است, شرکت پارس خودرو روند رو به رشد کیفیت خود را ادامه داده است و بر همین اساس برلیانس H230 محصول این شرکت توانست 4ستاره از 5 ستاره کیفی را کسب کند. این در حالی است که تولید این خودرو در پارس خودرو با 2 ستاره کیفی آغاز شده بود.

وی افزود: شعار پارس خودرو, پیشرو بودن در کیفیت است و این مقوله در سخت ترین شرایط هم اولیوت ماست و به همین دلیل پروژه های ارتقا کیفیت در پارس خودرو با تلاش کارکنان ادامه خواهد داشت.

معاون کیفیت پارس خودرو تصریح کرد: طبق هدفگذاری های صورت گرفته توسط مدیریت ارشد شرکت در سال قبل مقرر شد,دست کم یکی از محصولات خانواده برلیانس در سال 97 به جمع خودروهای 4 ستاره تولید شده در کشور بپیوندد, از این رو برلیانس H230به عنوان کاندیدا معرفی شد.

مهندس خلج ضمن قدردانی از تلاش همه جانبه پرسنل به جهت 4ستاره شده برلیانس H230 خاطرنشان کرد: پس از تعریف پروژه همکاران ما تلاش های بسیاری داشتند تا با یک روند صعودی در ماه های گذشته بتوانیم به هدف خود قبل از پایان سال دست پیدا کنیم که خوشبختانه طبق آخرین گزارش ISQI این مهم, علی رغم شرایط سخت اقتصادی محقق شد و برلیانس H230 توانست در ارزشیابی های شرکت بازرسی کیفیت و استانداردهای ایران نمرات منفی پایین تری نسبت به مرز تعیین شده توسط این سازمان داشته باشد.

گفتنی است پیش از این ساندرو و پارس تندر از محصولات پارس خودرو موفق به کسب 4 ستاره کیفی شده اند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی