پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Toyota_rav4_تویوتا روفور-1

بررسی کوتاه RAV4

 از سال 1996 تا به امروز تویوتا rav4 به دلیل سودمندی از موارد متعددی از جمله مصرف سوخت کم، راحتی، کیفیت، دوام و ارزش توانسته است یک انتخاب عالی برای مصرف کننده و یک الگوی کامل برای سایر خودرو سازان باشد.این خودرو برای مصرف درون شهری و برون شهری مناسب است. در ادامه به معرفی […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

 از سال 1996 تا به امروز تویوتا rav4 به دلیل سودمندی از موارد متعددی از جمله مصرف سوخت کم، راحتی، کیفیت، دوام و ارزش توانسته است یک انتخاب عالی برای مصرف کننده و یک الگوی کامل برای سایر خودرو سازان باشد.این خودرو برای مصرف درون شهری و برون شهری مناسب است. در ادامه به معرفی کوتاه Rav 4 می پردازیم.

طراحی بنده Rav 4

طراحی rav4 نسل چهار را می توان یک سنت شکنی از طرف تویوتا دانست زیرا در طراحی این خودرو تویوتا از طرح های محافظه کارانه و کسل کننده فاصله گرفته است تا زیبایی را با کیفیت درآمیزد و محصولی متفاوت نصیب خریداران این خودرو کند. چراغ های daylight در مجموعه چراغ های جلو جای گرفته و امتداد جلو پنجره به داخل چراغ های جلو باعث جدا شدن راهنما و daylight شده است. در نمای عقب اولین موردی که نظر شما را جلب می کند نحوه طراحی چراغها و درب صندوق می باشد که کاملا متفاوت و هماهنگ با ادامه خطوط و قوس های نمای جانبی خودرو می باشد. در مجموع طراحی rav4 با وجود طرح زیبای رینگ های 18 اینچی کاملا هماهنگ می باشد و در عین سادگی زیبایی را به رخ هر بیننده ای می کشد.Toyota_rav4_تویوتا روفور-فضای داخلی

فضای داخلی rav4

هنگامی که وارد کابین Rav4 می شوید با فضایی راحت، دلنشین و با کیفیت مواجه می شوید مهندسان تویوتا از هر سانت کابین نهایت استفاده را کرده اند تا فضایی بزرگ و راحت را نسبت به سایر کراس اور های شهری به دارندگان هدیه کنند. داخل rav4 شیک و محکم است و وجود امکاناتی مانند سیستم صوتی 7 اینچی، بلوتوث، پورت usb، کولر دیجیتال دو منطقه ای، keyless، هشدار خروج از خط، سامانه کنترل نقاط کور، سیستم ناوبری و قابلیت هماهنگ شدن با گوشی های هوشمند و… مواردی هستند که سبب آسایش می شوند. ارگونومی ارائه شده در این خودرو به گونه ای است که همه امکانات به راحتی در اختیار شما قرار می گیرد.

مشخصات فنی روفور

موتور rav4 دارای حجم 2.5 لیتر می باشد که 177 اسب بخار قدرت و 233 نیوتون متر گشتاور را تولید می کند و با گیربکس شش سرعته آن بسیار هماهنگ است. شروع به حرکت بسیار نرم و بدون کوچکترین لرزشی می باشد و تعویض دنده ها بسیار آرام و به موقع انجام می شود. عملکرد گیربکس در تعویض ها به گونه ای است که دقیقا هنگامی که فکر می کنید نیاز به معکوس ویا تعویض می باشد، تعویض انجام می شود. به طوری که احساس می کنید گیربکس فکر شما را می خواند !.Toyota_rav4_تویوتا روفور

تجربه رانندگی با روفور

رانندگی در شهر با rav4 بسیار راحت و می باشد و به لطف طراحی هوشمندانه مهندسان ژاپنی تسلط بسیار خوبی به اطراف دارید و در ترافیک های شهری به دلیل طراحی و ارگونومی مثال زدنی کمترین احساس خستگی را خواهد داشت. رانندگی در اتوبان بسیار لذت بخش است و هر زمانی که نیاز به سبقت گیری داشته باشید موتور و گیربکس پاسخ شما را می دهند. اما اصلی ترین قسمت جاده های کوهستانی می باشند که استقامت، قدرت و قابلیت های خودرو را به چالش می کشد. هنگام ورود به جاده های کوستانی شتاب گیری در تمامی مسیر های پر شیب در هر لحظه قابل انجام است و rav4 نیاز های شما را کاملا برآورده می کند. هندلینگ این خودرو در پیچ و خم های جاده بسیار عالی می باشد و شما به هیچ وجهی احساس منحرف شدن عقب خودرو را نمی کنید.

با اینکه از تویوتا rav4 به عنوان خودرویی اقتصادی نام برده می شود اما قابلیت های این خودرو فراتر از یک خودروی اقتصادی می باشد. rav4 خودرویی است که نیاز های شما را با کمترین هزینه نگه داری تامین می کند و می توان به خوبی به آن اطمینان کرد و در مصارف شهری، جاده ای و حتی خارج از جاده از رانندگی با آن نهایت لذت را ببرید.

مدل 2015 تویوتا RAV4 توسط شرکت ایرتویا که نماینده انحصاری تویوتا در کشورمان می باشد عرضه می شود. برای آشنایی بیشتر با تفاوت تیپ های مختلف این خودرو اینجا را کلیک کنید. همچنین برای مشاهده بخشنامه فروش و شرایط ویژه با وام بانکی بدون بهره این خودرو و سایر محصولات تویوتا اینجا را کلیک کنید.

فروش کمری 2016 و دیگر محصولات ایرتویا (شهریور 94)

همکاری تویوتا با بهترین دانشگاه های جهان در زمینه تکنولوژی

شايعات تویوتا لندکروزر 2016 به حقيقت پيوست

با حضور خودروسازان خارجی در این واردات خودرو قطع نخواهد شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی