پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هایلوکس منحصربه‌فرد

هایلوکس منحصربه‌فرد برای جشن تویوتا !

شرکت تویوتای آفریقای جنوبی با فروش یک دستگاه هایلوکس تک کابین مدل ۴۵ ، با پیشرانه سه لیتری به یک تاجر اهل پرتوریا ، توانست به رکورد فروش یک میلیون هایلوکس دست یابد. این شرکت برای برگزاری جشنی به منظور دست یافتن به این دستاورد بزرگ ، تصمیم گرفت تا یک مدل مخصوص از هایلوکس […]

javankhodro
چهارشنبه - ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

شرکت تویوتای آفریقای جنوبی با فروش یک دستگاه هایلوکس تک کابین مدل ۴۵ ، با پیشرانه سه لیتری به یک تاجر اهل پرتوریا ، توانست به رکورد فروش یک میلیون هایلوکس دست یابد. این شرکت برای برگزاری جشنی به منظور دست یافتن به این دستاورد بزرگ ، تصمیم گرفت تا یک مدل مخصوص از هایلوکس هشت سیلندر پنج لیتری مخصوص آفرود خود در فرم یک خودروی خیابانی تولید کند.

هایلوکس منحصربه‌فرد

رئیس شرکت تویوتای آفریقای جنوبی ،گلین هال ، از یک موتور 5 لیتری هشت سیلندر یک لکسوس IS F برای این مدل استفاده کرده و انجام تغییراتی در آن به نیرویی معادل ۴۴۸ اسب بخار در شش هزار دور در دقیقه دست پیدا کرده است.

موتور این مدل ویژه شباهت بسیار زیادی به هایلوکس مسابقه‌ای این شرکت دارد و از یک منیفولد ورودی هم سطح مسابقات داکار، قطعات موتوری Pectel Cosworth و هدرز فول استفاده کرده است.موتور قدرتمند این خودرو به گیربکس استاندارد D-4D متصل شده و از یک کلاچ دو صفحه‌ای AP Racing بهره می‌برد.

هایلوکس

این شرکت دیفرانسیل‌های جلو و عقب هایلوکس ویژه را اصلاح کرده از یک سیستم تمام چرخ متحرک در آن استفاده کرده است.ترمزهای این مدل قویتر شده است و رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی و یک سیستم تعلیق اسپرت تر که ارتفاع خودرو را ۵۰ میلی متر کاهش می دهد در این مدل از تغییرات دیگر به شمار می آید که تمامی این تغییرات حدوداً 72 هزار دلار هزینه داشته است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی