پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا

اطلاعات را از منابع رسمی دریافت کنید؛ خودرو را از خودروسازان

به‌ اطلاع هموطنان گرانقدر می‌رساند در چند روز گذشته، قیمت خودرو در بازار آزاد به‌ صورت کاذب تغییر یافته و قیمت‌هایی غیر واقعی و بدون خرید و فروش حقیقی در پوشش سایت‌های فروش آنلاین خودرو اعلام می‌شود که هیچ مبنا یا توجیه منطقی و اقتصادی ندارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو هم اکنون قیمت […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

به‌ اطلاع هموطنان گرانقدر می‌رساند در چند روز گذشته، قیمت خودرو در بازار آزاد به‌ صورت کاذب تغییر یافته و قیمت‌هایی غیر واقعی و بدون خرید و فروش حقیقی در پوشش سایت‌های فروش آنلاین خودرو اعلام می‌شود که هیچ مبنا یا توجیه منطقی و اقتصادی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

هم اکنون قیمت خودروهای در حال عرضه توسط کارخانه، هیچ‌گونه افزایشی نداشته و روند تولید، عرضه به بازار و تحویل به مشتریان توسط گروه خودروسازی سایپا به‌ طور طبیعی و مطابق با برنامه‌ها ادامه دارد و با برنامه‌ریزی‌های صورت‌ گرفته و با تصویب کمیته خودرو وزارت صمت در حال افزایش است.

بر همین اساس از هموطنان عزیز مجدداً درخواست می‌شود ضمن توجه به هشدارهای قبلی این گروه در خصوص امتناع از خرید گرانِ خودرو از واسطه‌ها، نیاز خود را فقط از طریق مبادی رسمی گروه سایپا شامل سایت اینترنتی فروش و شبکه رسمی نمایندگی‌های مجاز در سراسر کشور تامین کنند.
همچنین از متقاضیان خرید محصولات سایپا درخواست می‌شود به شایعات و جوسازی‌های واسطه‌ها در خصوص بازار خودرو به‌ هیچ‌ عنوان توجه نکرده و اخبار و اطلاعات مورد نیاز خود را تنها از طریق منابع رسمی دریافت کنند.

انتهای پیام/

کارگران با ارزش ترین سرمایه سایپا هستند

برخورد قاطع مدیر عامل سایپا با یکی از مدیران این گروه

آغاز فروش فوری محصولات سایپا از 10 صبح امروز

روابط عمومی سایپا در پاسخ گویی خوش درخشید

۶ محصول سایپا چهار ستاره کیفی گرفتند/ كوييك، ارزان‌ترين سه‌ ستاره کشور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی