پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تفاهم نامه دانشگاه تهران و سایپا

امضای تفاهم نامه همکاری سایپا و دانشگاه تهران

گروه خودروسازی سایپا و دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌های علمی و پژوهشی امضا کردند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو امضای این تفاهم‌نامه که توسط امیر چراغعلی معاون اداری و توسعه منابع انسانی گروه سایپا و بهزاد رستمی معاون پژوهشی پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران انجام شد، باهدف توسعه فعالیت‌های دانش‌محور و فناورانه مبتنی […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

گروه خودروسازی سایپا و دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌های علمی و پژوهشی امضا کردند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

امضای این تفاهم‌نامه که توسط امیر چراغعلی معاون اداری و توسعه منابع انسانی گروه سایپا و بهزاد رستمی معاون پژوهشی پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران انجام شد، باهدف توسعه فعالیت‌های دانش‌محور و فناورانه مبتنی بر نیاز صنعت خودرو، مشارکت بین صنعت و دانشگاه و بسط و توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی، جهت‌دهی به پژوهش، آموزش و توسعه زیرساخت‌های تخصصی و پاسخ‌گویی به مطالبات علمی و نیازهای تخصصی دانش در صنعت خودروسازی صورت گرفته است.
همچنین اجرای پروژه‌های آموزشی و پژوهشی باهدف ایجاد دانش فنی و توسعه فناوری و تجاری‌سازی مطابق نیاز صنعت خودرو، استفاده متقابل از امکانات و ظرفیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، ارتقای مهارت دانشجویان با اجرای دوره‌های آموزش حین تحصیل، همکاری در بازنگری برنامه‌ها و سرفصل‌های دروس تخصصی دانشگاه منطبق با نیاز صنعت خودرو، همکاری برای انجام مطالعات آینده‌پژوهی به‌منظور توسعه کالا و خدمات در حوزه خودرو و استفاده از امکانات کتابخانه‌ای و نرم‌افزاری از دیگر اهداف امضای این تفاهم‌نامه بوده است.

معاون اداری و توسعه منابع انسانی گروه سایپا در مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: ارتقای توانمندی‌ها و مهارت‌های کارکنان گروه سایپا به‌عنوان یکی از اولویت‌های این مجموعه در دستورکار قرار دارد.

امیر چراغعلی افزود: در راستای کاهش وابستگی به خارج از کشور و استفاده حداکثری از دانش و ظرفیت‌های داخلی باید از امکانات و توانمندی‌های حوزه‌های علمی و پژوهشی کشور استفاده کنیم.

به گفته وی ارتباط صنعت و دانشگاه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین دستورالعمل‌ها و اولویت‌ها باید مورد توجه هر دو حوزه باشد تا با استفاده از تجربیات متقابل، موانع را از پیش پای جریان تولید کالای داخلی برداریم.

چراغعلی ادامه داد: استفاده از دانش روز در کشور می‌تواند زمینه حل و فصل هرچه سریعتر مشکلات و چالش‌های صنایع را فراهم کند.

معاون اداری و توسعه منابع انسانی گروه سایپا، دانشگاه تهران را یکی از بهترین حوزه‌های علمی و پژوهشی کشور دانست و گفت: با استفاده از ظرفیت‌های علمی این دانشگاه، در زمینه‌هایی مانند افزایش عمق داخلی‌سازی محصولات، همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و ارتقای توانمندی و مهارت نیروهای انسانی فعال در این گروه، به اهداف خوبی دست خواهیم یافت.

بهزاد رستمی معاون پژوهشی پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران نیز در این مراسم اظهارکرد: با استفاده از امکانات و تجربیات تولیدی گروه خودروسازی سایپا، قصد داریم در زمینه تربیت متخصصان و مهندسان توانمند در زمینه‌های فنی و تولید، گام‌های جدیدی برداریم.

انتهای پیام/

فروش فوری محصولات سایپا آغاز شد

علی شیخ‌زاده قائم‌مقام مدیرعامل سایپا در تولید شد

کارگران با ارزش ترین سرمایه سایپا هستند

برخورد قاطع مدیر عامل سایپا با یکی از مدیران این گروه

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی