پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حضور هنرمندان در رالی خانوادگی

حضور هنرمندان در رالی خانوادگی

مسابقه تفریحی ،خانوادگی رالی یکروزه تهران جام خودپرداز بانک انصار به مناسبت سالروز درگذشت قهرمان اتومبیلرانی کشور مرحوم آرش رامین یکتا ، در 3 کلاس همگانی،پیش‌کسوتان و هنرمندان همراه با جوایز نفیس ارزنده و کارت عضویت افتخاری و مسیر حدودا 200 کیلومتر ، درتاریخ  20 شهریور ماه 94 برگزار شد. در آغاز مسابقه رالی  ،دو […]

javankhodro
شنبه - ۲۱ شهریور ۱۳۹۴

مسابقه تفریحی ،خانوادگی رالی یکروزه تهران جام خودپرداز بانک انصار به مناسبت سالروز درگذشت قهرمان اتومبیلرانی کشور مرحوم آرش رامین یکتا ، در 3 کلاس همگانی،پیش‌کسوتان و هنرمندان همراه با جوایز نفیس ارزنده و کارت عضویت افتخاری و مسیر حدودا 200 کیلومتر ، درتاریخ  20 شهریور ماه 94 برگزار شد.

در آغاز مسابقه رالی  ،دو اسپانسر مربوطه از شرکت کنندگان پذیرایی کردند و شماره ها و استیکر های تبلیغاتی را بر روی خودروها نصب کردند.این مسابقه با تلاوت آیاتی از قرآن و توزیع نقشه و کتابچه‎های آموزشی به تک تک شرکت کنندگان آغاز شد.از تمامی سنین ، از پیر تا جوان و حتی کودکان و نوجوانان همراه خانواده خود در این رالی حضور داشتند.

اما از نکات مورد توجه این مسابقه ، حضور گرم هنرمندان،  ورزشکاران و خوانندگان کشور بود.در بین هنرمندان شخصیت‎هایی  همچون شراره رخام، مهدی امینی خواه، شهره سلطانی،  عارف لرستانی، رابعه اسکویی، ستاره اسکندری، مهرداد میناوند از فوتبالیست‎ها و حامی از خوانندگان کشور شرکت داشتند.

همچنین پیشکسوتان رشته اتومبیلرانی و نقشه‌خوانان و راننده‌های بانو کشور نیز در این رالی شرکت کرده بودند.عوامل هیئت اتومبیلرانی استان تهران نیز باحضور گرم و پررنگ خود به مسابقه رنگ حرفه ایی تری بخشیده بودند.

 حضور هنرمندان در رالی خانوادگی حضور هنرمندان در رالی خانوادگی حضور هنرمندان در رالی خانوادگی حضور هنرمندان در رالی خانوادگی حضور هنرمندان در رالی خانوادگی حضور هنرمندان در رالی خانوادگی

پیشنهاد سردبیر:

پیکان علی کریمی 508 میلیون به فروش رفت.

سیاوش خیرابی از خاطرات ماشین بازی خود می گوید!

یک ساعت در خیابان های پایتخت با ” نیما شاهرخ شاهی”

مجله تخت گاز ، اول هر ماه با پرونده های جنجالی در سراسر ایران!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی