پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بتموبیل

بتموبیل ،خودروی زره پوش بتمن رونمایی شد.

پس از عکس ها و شایعاتی که در مورد خودروی جدید بتمن (بتموبیل) در فیلم بتمن و سوپرمن: (طلوع عدالت) در اینترنت دیده شد ، بالاخره این خودرو رونمایی شد و برای فیلمبرداری در صحته هایی حضور پیدا کرد. بتموبیل که در طول سال ها مدل های مختلف و عجیبی از آن رونمایی شده است […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۲ شهریور ۱۳۹۴

پس از عکس ها و شایعاتی که در مورد خودروی جدید بتمن (بتموبیل) در فیلم بتمن و سوپرمن: (طلوع عدالت) در اینترنت دیده شد ، بالاخره این خودرو رونمایی شد و برای فیلمبرداری در صحته هایی حضور پیدا کرد.

بتموبیل که در طول سال ها مدل های مختلف و عجیبی از آن رونمایی شده است به یک خودرو تاریخی و محبوب شهرت دارد و علاوه بر داشتن طرفداران بسیار زیاد فیلم ها و کمیک های بتمن در سرار جهان، طرفداران خاص خودش را نیز دارد.
طراحی این خودرو با نسل قدیمی اش بسیار متفاوت است تا جاییکه با داشتن چرخ های بزرگ و ظاهر عضلانی اش حتی برای  فیلم «Mad Max» هم مناسب به نظر می رسد.
بتموبیل
کابین بتموبیل ، با داشتن سوئیچ های زیاد مانند خودروهای نظامی است .در درون خودرو صندلی ها حالت سطلی دارند و برچسب های جدید «موتور 1» و «موتور 2» به چشم می خورد. مثل پورشه 918 اسپایدر که به تازگی نسخه هیبریدی آن هم تولید شده، این خودرو اولین بتموبیل هیبریدی است. اما قسمت بیرونی این خودرو  زره پوش ، به گونه ای طراحی شده است که قابلیت استتار داشته باشد.شیشه جلو با درب های بالارونده یکپارچه شده است.
بتموبیل
از آنجایی که خفاش به تعبیری ، نماد بتمن تلقی می شود این درب های بالارونده به نوعی مشابه با درب های خفاشی طراحی شده است .طراحی یکپارچه درب و شیشه جلو شاید از بیرون بسیار کاربردی باشد اما باعث شده است از داخل دید سرنشین بسیار محدود شود.

این بتموبیل جدید طولی 6 متر و 9 سانتی دارد که 90 سانتی متر از کادیلاک اسکالید درازتر است و 3.1 تن سنگین تر از اسکالید 2.5 تنی است.جالب است که بدانید این خودرو با داشتن موتور بسیار بزرگ ، سنگین و قدرتمندی که دارد  باز هم قادر به حرکت با سرعت بسیار بالا است که بر اساس اعلام قبلی ، نهایت سرعت 330 کیلومتر بر ساعت را ثبت می کند.

بتموبیل

بتموبیل  به یک جفت مسلسل جمع شونده با کالیبر 0.50 مسلح شده است. طبق داستان، بتمن این خودرو را از طرحی از تکنولوژی های صنایع وین دزدیده و بتموبیل را به تنهایی ساخته است.

فیلم بتمن و سوپرمندر (طلوع عدالت) 25 مارس سال 2016 ، اکران خواهد شد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی