پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح ترافیک-طرح lez

روند نحوه توزیع طرح ترافیک خبرنگاری در حال بررسی است

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح ترافیک خبرنگاری گفت: اعضای کارگروه در حال چکش‌کاری موضوع برای روشن شدن نحوه توزیع طرح ترافیک خبرنگاران هستند تا حق به حق‌دار برسد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرهاد خوانساری دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح ترافیک خبرنگاری گفت: اعضای کارگروه در حال چکش‌کاری موضوع برای روشن شدن نحوه توزیع طرح ترافیک خبرنگاران هستند تا حق به حق‌دار برسد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرهاد خوانساری دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح ترافیک خبرنگاری در ارتباط با طرح ترافیک خبرنگاران و سهمیه رسانه‌ها اظهار کرد: علاوه بر برگزاری کارگروه ویژه در این زمینه طی هفته گذشته روز پیش نیز جلسه‌ای برگزار شد.

وی افزود: اعضای کارگروه در حال چکش‌کاری موضوع برای روشن شدن نحوه توزیع طرح ترافیک خبرنگاران هستند تا حق به حق‌دار برسد.

خوانساری با اشاره به اینکه حمایت از رسانه‌های خصوصی در اولویت قرار دارد گفت: با توجه به اوضاع کاغذ و محدودیت‌هایی که در این زمینه حاصل شده رسانه‌های خصوصی نسبت به رسانه‌های وابسته به دولت و نهادهای عمومی در اولویت قرار گرفتند که ابلاغیه شورا نیز اولویت بخش خصوصی نسبت به دولتی است.

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه خبرنگاران خبرگزاری‌ها نسبت به روزنامه‌نگاران بیشتر در برنامه‌های پوششی حضور دارند و خوراک رسانه‌ای برای روزنامه‌ها از این طریق تهیه می‌شود؛ لذا بهتر نیست در اولویت دریافت طرح ترافیک باشند، بیان کرد: کارشناسان ما نیز چنین نظرهایی دارند و سال گذشته توزیع مناسبی با کمترین اعتراض و دغدغه انجام گرفت و امسال نیز به همین صورت خواهد بود.

خوانساری درمورد کارت بلیت رایگان وسایل حمل و نقل عمومی برای خبرنگاران گفت: با توجه به افزایش نرخ کرایه‌ها در سال‌جاری شارژ بلیت به صورتی لحاظ خواهد شد که تا دوره یکساله خبرنگاران بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ منبع: فارس

احتمال توزیع طرح ترافیک خبرنگاری تا پایان اردیبهشت

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاری چگونه است؟

طرح ترافیک سابق خبرنگاری همچنان معتبر است

2 هزار و 60 خبرنگار طرح ترافیک خواهند گرفت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی