پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شهرداد روحانی میهمان نمایشگاه خودروهای کلاسیک/ ماشین بازی آقای موزیسین!

نمایشگاه خودروهای کلاسیک و تاریخی ایران از ابتدای ماه مبارک رمضان در برج میلاد تهران شروع به فعالیت کرده است و هر روز مردم، هنرمندان، ورزشکاران و شخصیت های مختلفی  از این نمایشگاه بازدید می کنند. شب گذشته نیز استاد شهرداد روحانی که در حوزه موسیقی شخصیتی شناخته شده در دنیاست به دعوت موزه خودروهای […]

امید آذرزمانی
پنجشنبه - ۲ خرداد ۱۳۹۸

نمایشگاه خودروهای کلاسیک و تاریخی ایران از ابتدای ماه مبارک رمضان در برج میلاد تهران شروع به فعالیت کرده است و هر روز مردم، هنرمندان، ورزشکاران و شخصیت های مختلفی  از این نمایشگاه بازدید می کنند. شب گذشته نیز استاد شهرداد روحانی که در حوزه موسیقی شخصیتی شناخته شده در دنیاست به دعوت موزه خودروهای تاریخی ایران از این نمایشگاه بازدید کرد.

مصاحبه اختصاصی پایگاه خبری رسمی جوان خودرو  با استاد شهرداد روحانی ؛

استاد شهراد روحانی که در سابقه فعالیت خود رهبری و آهنگ سازی برای ارکسترهای بزرگی در جهان از جمله یانی، فلارمونیک لندن و ساخت موسیقی بازیهای آسیایی 1998 تایلند را در کارنامه دارد، در بازدید از نمایشگاه خودروهای تاریخی ایران به پایگاه خبری جوان خودرو گفت: با توجه به شرایط کاری من در خارج از ایران زندگی می کنم و به همین دلیل تصور نمی کردم در کشورم خودروهای کلاسیک و آنتیکی با این کیفیت و ارزش وجود داشته باشد. شهرداد روحانی که خود از علاقه مندان به خودروهای کلاسیک است در مورد این علاقه ادامه داد: پدر بنده در دهه 40 مدیر دو مدرسه بود که این مدرسه ها یک فولکس واگن ترانسپورتر و یک شورولت برای جابجایی دانش آموزان داشتند. من در 11 سالگی  از راننده آن ماشین شورولت رانندگی آموخته بودم و حتی بدون کلاچ دنده عوض می کردم. این موزیسیسن برجسته کشور ادامه داد: بعد از گرفتن گواهی نامه در 18 سالگی یک BMW 2002 ti خریدم و بعد ها مدل tii که توربو بود.

رهبر ارکستر سمفونیک تهران در مورد علاقه خود به خودروهای کلاسیک افزود: در آمریکا نیز الان سه دستگاه مرسدس بنز SL مدل های 1986، 1987 و یک دستگاه 89 دارم که هر 3 هشت سیلندر و مدل 560 هستند. البته مدل 87 در حال بازسازی است. ضمنا یک ترومف اسپید فایر 1979هم حدود 12سال قبل خریداری کردم که کاملا بازسازی شد و تودوزی  و بازسازی چوب های داخل کابین را خودم انجام دادم. روحانی که با شوق خاصی در مورد این خودرو صحبت می کرد ادامه داد: کابین این تریومف آنقدر با کیفیت از کار درآمد که مکانیک این خودرو که نمی دانست من موزیسیسن هستم، پیشنهاد داد تودوزی یک تریومف دیگر که متعلق به یکی از مشتریان بود را من انجام دهم.  آقای ملودی در پایان گفت: خوشحالم که این گنجینه ارزشمند در ایران حفظ شده است و کیفیت بازسازی بعضی از این خودروها واقعا در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

گزارش : امید آذرزمانی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی