پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

نبود تعادل میان عرضه و تقاضا بزرگترین دلیل آشفتگی بازار خودرو

به گفته ی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی فاصله ی قیمتی خودرو از کارخانه تا بازار متاثر از دلایلی همچون عدم تعادل در عرضه و تقاضا خودرو است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو معصومه آقاپور علیشاهی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در رابطه با منع فولاد مبارکه به معامله مستقیم با خودروسازان بیان […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۴ خرداد ۱۳۹۸

به گفته ی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی فاصله ی قیمتی خودرو از کارخانه تا بازار متاثر از دلایلی همچون عدم تعادل در عرضه و تقاضا خودرو است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

معصومه آقاپور علیشاهی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در رابطه با منع فولاد مبارکه به معامله مستقیم با خودروسازان بیان کرد: این تصمیم در کنار فرصت‌های آن، ممکن است یک تهدید برای جریان تولید محسوب شود.

وی ادامه داد: تهدید این تصمیم، متوجه همه صنایع است، چرا که ممکن است موجب بروز دلالی و سفته‌بازی و افزایش قیمت و هزینه‌های تمام ‌شده تولید کالا شود.

آقاپور علیشاهی تشریح کرذ: در حال حاضر تفاوت غیرقابل توجیهی بین قیمت کارخانه‌ای خودرو با بازار وجود دارد که دلایل اصلی آن‌ را می‌توان عدم تعادل در عرضه و تقاضا، همچنین شرایط تحریم، کمبود و گرانی قطعات و افزایش نرخ تورم در جنگ اقتصادی دانست.

انتهای پیام/

فروش تسهيلاتی سايپا همچنان ادامه دارد

اعمال سیاست های مالیاتی آرامش را به بازار خودرو باز می گرداند

پدیده گرانی هیچ ارتباطی با سازمان بازرسی ندارد

برگزاری نخستین سمپوزیوم ساخت بدنه توسط سایپا

خبر خوش آقای قائم مقام به مشتریان سایپا / بازگشت میزان تولید سایپا به دوران قبل از تحریم ها

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی