پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

دستورالعمل قیمت گذاری خودرو در مراحل پایانی ابلاغ

معاون امور صنایع وزیر صمت گفت: از طریق سازمان حمایت موضوع تدوین و ابلاغ دستورالعمل قیمت گذاری خودرو را در دستور کار قرار دادیم که پس از تصویب نهایی مبنای قیمت گذاری قرار خواهد گرفت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت گفت: در چارچوب سیاست‌های دولت، تدوین و ابلاغ دستورالعمل […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۰ خرداد ۱۳۹۸

معاون امور صنایع وزیر صمت گفت: از طریق سازمان حمایت موضوع تدوین و ابلاغ دستورالعمل قیمت گذاری خودرو را در دستور کار قرار دادیم که پس از تصویب نهایی مبنای قیمت گذاری قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت گفت: در چارچوب سیاست‌های دولت، تدوین و ابلاغ دستورالعمل قیمت گذاری خودرو را بلافاصله از طریق سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در دستور کار قرار دادیم که پس از طرح در کمیته خودرو، حتماً در ستاد تنظیم بازار مطرح و پس از تصویب نهایی، مبنای عمل برای موضوع قیمت گذاری قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص متقاضیان خرید خودرو نیز اشاره کرد: این متقاضیان باید در دو سال گذشته خودرویی را درخواست نکرده باشند و فاقد ثبت نام قبلی در خودروسازی‌های کشور باشند.

معاون امور صنایع وزارت صمت بیان کرد: بانک‌ها نیز توجه داشته باشند که حتماً به شماره حساب فردی که ثبت نام می‌شود، پول واریز شود.

مقیمی با بیان اینکه با نمایندگی‌های متخلف برخورد شده است، اظهار کرد: این برخورد‌ها همچنان ادامه دارد و از طریق مراجع امنیتی، متخلفینی را که باعث نابسامانی در بازار خودرو شوند، شناسایی می‌کنیم.

لازم به ذکر است که حدود دو هفته پس از هشدار سازمان بازرسی در خصوص نوسانات ایجاد شده در بازار خودرو و افزایش بی رویه قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا، معاون اول رئیس جمهور به وزیر صنعت، معدن و تجارت دستور پیگیری موضوع را داده است. اسحاق جهانگیری از رضا رحمانی خواسته است برای ساماندهی تقاضای واقعی و افزایش تولید خودرو اقدام و از طریق حذف رانت برای گروه‌ها و افراد خاص، افزایش تولید و ساماندهی تقاضای واقعی را دنبال کند.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

کمین سوداگران برای سودجویی هرچه بهتر از آشفته بازار خودرو

پیش فروش خودرو به شرط تحویل هر خودرو از تعهدات قبلی

نوسانات نرخ ارز علت التهابات اخیر بازار خودرو

7 هزار خودرو ترخیص شده از گمرک در انتظار شماره گذاری

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی