پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موتور سیکلت

بیش از نیمی از موتورسیکلت سواران گواهینامه ندارند

به گفته ی رئیس پلیس راهور ناجا از 11 میلیون موتورسیکلت سوار تقریبا 4/5 میلیون نفر گواهینامه موتورسیکلت دارند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به مشکلاتی که رانندگان موتورسیکلت برای اخذ گواهینامه موتورسیکلت دارند، گفت: یکی از مشکلات ما این است که از 11 […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲ تیر ۱۳۹۸

به گفته ی رئیس پلیس راهور ناجا از 11 میلیون موتورسیکلت سوار تقریبا 4/5 میلیون نفر گواهینامه موتورسیکلت دارند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به مشکلاتی که رانندگان موتورسیکلت برای اخذ گواهینامه موتورسیکلت دارند، گفت: یکی از مشکلات ما این است که از 11 میلیون موتورسیکلت سوار تقریبا 4/5 میلیون نفر گواهینامه موتورسیکلت دارند.

وی بیان کرد: اینکه این تعداد از موتورسیکلت سواران گواهینامه موتور ندارند چند دلیل دارد، شاید یکی از دلایل آن گرانی گواهینامه موتورسیکلت باشد و دلیل دیگر نبود آموزشگاه‌هایی برای آموزش و امتحان گرفتن برای اخذ گواهینامه باشد.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: البته دلایلی دیگری از جمله در دسترس نبودن آموزش‌دهنده در این امر، سنگین بودن آیین نامه موتورسیکلت و… هم باعث می‌شود تا رانندگان موتورسیکلت تمایلی برای اخذ گواهینامه موتورسیکلت نداشته باشند.

سردار هادیانفر اشاره کرد: به همین منظور طرح ساماندهی برای موتورسیکلت سواران را در دستور کار داریم تا بتوانیم شرایطی راحت تر برای اخذ گواهینامه موتورسیکلت ارائه دهیم، چراکه داشتن گواهینامه برای هر راننده‌ای بهتر از نداشتن آن است.

این مقام مسئول در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تعداد بسیاری از آموزشگاه‌ها، ثبت نام برای گواهینامه موتورسیکلت ندارند و مخاطبان نمی‌دانند باید برای اخذ آن به کجا مراجعه کنند گفت: این موضوع به روئیت پلیس راهور هم رسیده است، برخلاف اینکه آموزشگاه ها در معرفی خودشان اعلام کرده اند که گواهینامه موتورسیکلت هم ارائه می‌دهند اما وقتی مخاطب برای این موضوع به آنها مراجعه می‌کند می‌گویند دیگر آموزشی در زمینه گواهینامه موتورسیکلت نداریم که البته این مهم هم در همان طرح سامان دهی موتورسیکلت سواران بررسی می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: مهر

ابریشم ایتالیایی/ بررسی اسکوتر بنلی SETA125

از حرف تا واقعیت / قیمت واقعی موتورسیکلت چقدر با صحبت های مسئولان فاصله دارد؟

لزوم نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران

با انجام این 8 تخلف موتورسیکلت توقیف می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی