پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو 301

تولید 301 با رقم 10 هزار دستگاه آغاز می شود

به گفته ی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو تولید 301 با رقم 10 هزار دستگاه شروع می‌شود و به مرور به 100 و در نهایت به 250 هزار دستگاه در سال خواهد رسید. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو هاشم یکه‌زارع، مدیر عامل ایران‌خودرو در خصوص وضعیت تولید پژو 301 گفت: در رابطه با […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۵ تیر ۱۳۹۸

به گفته ی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو تولید 301 با رقم 10 هزار دستگاه شروع می‌شود و به مرور به 100 و در نهایت به 250 هزار دستگاه در سال خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

هاشم یکه‌زارع، مدیر عامل ایران‌خودرو در خصوص وضعیت تولید پژو 301 گفت: در رابطه با تولید پژو 301 ظرف یک الی دو هفته آینده از خط آزمایشی این خودرو رونمایی خواهیم کرد و در محدوده‌ای که متعاقبا اعلام می‌کنیم بدون اتکا به پژو به تولید انبوه می‌رسد. لازم به ذکر است که تولید 301 با رقم 10 هزار دستگاه شروع می‌شود و به مرور به 100 و در نهیات 250 هزار دستگاه در سال خواهد رسید. این نکته را باید گفت که خط تولید این خودرو در سه ماه اول سال آینده کار خود را آغاز کند.

85 درصد از محصولات پژو 2008 تحویل مشتریان شد

وی ادامه داد: در حال حاضر داخلی‌سازی پژو 301 به حدود 60 درصد رسیده است اما زمانی که تولید انبوه آن آغاز شود به 80 درصد نیز خواهد رسید. نمی‌توان گفت که داخلی‌سازی برای 301 به صورت کامل انجام می‌شود و نهایتا این رقم به 80 الی 85 درصد می رسد. در مورد پژو 2008 نیز تعداد دستگاه‌هایی را که فروختیم تحویل خواهیم داد و 85 درصد مشتریان خودرو خود را تحویل گرفته‌اند. در برنامه‌های تولید، پژو 2008 را نیز در آینده داریم اما این کار بعد از پژو 301 انجام خواهد شد.

ساخت داخل قطعات «های‌تک»

یکه‌زارع در رابطه با ساخت قطعات های‌تک اظهار کرد: تاکید بر این است که ساخت داخل قطعات های تک نیز به خوبی انجام شود. لازم به ذکر است که صنایع دفاع نیز ظرفیت‌های خوبی دارد و با ما جلسه‌ای داشتند و از این ظرفیت‌ها نیز استفاده می‌کنیم. برای ساخت داخل قطعات باید سرمایه‌گذاری صورت پذیرد و حتی قطعاتی که از نظر توجیه اقتصادی، ساخت داخل آن‌ها به صرفه نیست با این وجود و با توجه به شرایط خاص باید انجام شود.

مبنای قیمت‌گذاری خودروها

وی در پایان به ذکر نکاتی در خصوص قیمت‌گذاری خودروها پرداخت و گفت: طبق قانون، هر قراردادی که وجود دارد، زمان تحویل مبنای قیمت‌ها است. به عنوان مثال اگر خودرویی در مهر سال گذشته ثبت‌نام شده باشد با همان قیمت مهر سال گذشته به مشتری تحویل داده خواهد شد. این نکته که گفته می‌شود مبنای قیمت‌ها بر اساس قیمت‌های بهمن سال گذشته است صحیح نیست. فروش‌های فوری نیز بر اساس قیمت روز خواهد بود و در این نوع فروش‌ها مبنای قیمت نیز همان زمان تحویل خواهد بود.

انتهای پیام/ منبع: گسترش نیوز

خودکار آبی!/ دنا پلاس اتوماتیک چه مشخصاتی دارد؟

افزايش ستاره هاِی كيفی محصولات ايران خودرو در شرايط سخت تحريم

جهت دهی به نقدینگی و منابع مالی، راهکار بهبود مشکلات صنعت خودرو

ايران خودرو تمامِی انتظارات محيط زيستي را برآورده كرده است

داخلی سازی 80 درصدی موتور EC5 با استفاده از توان قطعه سازان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی