پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قیمت گذاری خودرو

اعلام قیمت تمام شده خودروهای داخلی تا ماه آینده

رئیس سازمان حمایت اعلام کرذ: قیمت تمام شده خودروهای ساخت داخل تا ماه آینده اعلام می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو عباس تابش معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت روز یکشنبه در سفر به استان چهارمحال و بختیاری در خصوص ورود سازمان بازرسی کل کشور به قیمت خودرو اظهار کرد: صورت‌های مالی […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۶ تیر ۱۳۹۸

رئیس سازمان حمایت اعلام کرذ: قیمت تمام شده خودروهای ساخت داخل تا ماه آینده اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

عباس تابش معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت روز یکشنبه در سفر به استان چهارمحال و بختیاری در خصوص ورود سازمان بازرسی کل کشور به قیمت خودرو اظهار کرد: صورت‌های مالی شرکت‌های خودروسازی تا پایان ماه جاری صادر می‌شود و این سازمان به استناد قانون بر اساس این صورت‌های مالی، قیمت تمام شده تک تک خودروها را احصاء می‌کند.

به گفته وی، قیمت‌های احصاء شده خودروها به کمیته خودرو سازمان داده می‌شود و یکی از برنامه‌های سازمان است که با توجه به شیب نزولی هفته‌های جاری، قیمت خودرو به قیمت تمام شده نزدیک می‌شود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بیان کرد: یکی از برنامه‌های سازمان در زمینه قیمت خودرو این است که خودروسازانی که قیمت تمام شده آنها بالاست به طور حتم باید برنامه ریزی برای کاهش قیمت داشته باشند و در این زمینه چاره سازی کنند و حتی ممکن است پلتفرم جدیدی در زمینه قیمت خودرو به خودروسازان اعلام شود.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

بازگشت اضافه پرداخت خریداران تیوولی در صورت دریافت مبلغ بیشتر

کمیابی عامل گرانی روغن موتور در بازار

تولید آزمایشی پژو 301 از هفته آینده آغاز می شود

ساینا هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداشته است/ ارسال دعوت‌نامه با قيمت مصوب براي همه مشتريان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی