پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید خودرو

خودروی ناقص از خطوط تولید حذف می شود

به گفته ی معاون وزیر صمت از این پس، هیچ خودروی ناقصی در خطوط کارخانجات تولید نخواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرشاد مقیمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص آخرین وضعیت تحویل خودروهای ثبت نامی از سوی خودروسازان گفت: حدود 10 هزار خودروی موجود در کف پارکینگ خودروسازان تحویل داده […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۷ تیر ۱۳۹۸

به گفته ی معاون وزیر صمت از این پس، هیچ خودروی ناقصی در خطوط کارخانجات تولید نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرشاد مقیمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص آخرین وضعیت تحویل خودروهای ثبت نامی از سوی خودروسازان گفت: حدود 10 هزار خودروی موجود در کف پارکینگ خودروسازان تحویل داده شده و با برنامه‌ریزی های صورت گرفته، به زودی فهرست کاملی از قطعات کسری دو خودروساز بزرگ تهیه و تکمیل خواهد شد تا بخشی از آن را از سوی قطعه‌سازان داخلی و بخش دیگر را از سوی قطعه‌سازان خارجی تأمین کنیم.

وی افزود: آن بخش از قطعات مورد نیاز خودروها که قرار است از داخل کشور تأمین شود، در قالب پروژه‌های ساخت داخل دنبال می‌کنیم که بر این اساس، هر هفته به صورت منظم، جلساتی برگزار می‌شود تا از این طریق بتوانیم زمینه تولید را در کشور با توجه به مسئولیت وزارت صنعت، معدن و تجارت در رونق تولید ملی و حمایت از مصرف‌کنندگان فراهم آوریم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: به محض اینکه فهرست کاملی از کسری قطعات مورد نیاز خودروسازان نهایی شود، برنامه‌ریزی برای تکمیل خودروها آغاز شده و خودروهای تکمیل‌شده را تحویل متقاضیان خواهیم داد؛ از سوی دیگر، برنامه‌ریزی ما برای تولید خودروها به نحوی است که تولید غیرتجاری نداشته باشیم.

به گفته مقیمی، در مورد خودرویی همچون کوئیک، خودروساز مربوطه معتقد است که هر میزانی که از این خودرو تولید شده، تجاری گردیده و با نقص تولید مواجه نیست؛ چراکه وزارت صنعت، معدن و تجارت مصمم است که خودروهای ناقص از این پس تولید نشوند.

وی اظهار کرد: پیش بینی ما این است که به محض اینکه ساز و کار تأمین قطعات مورد نیاز، فراهم شود، حداکثر ظرف 5 هفته، کل خودروهای موجود را تکمیل کنیم.

مقیمی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا فروش فوری خودروسازان کاهش یافته است، گفت: فروش فوری تابعی از عرضه و تقاضا است و با توجه به اینکه ظرف سه هفته اخیر، شاهد آرامش در بازار خودرو بوده‌ایم، تقاضای کاذب تا حدود زیادی از بازار خارج شده و عملاً التهابی را مشاهده نمی‌کنیم، اما به هر حال باید سایت‌های فروش خودرو نیز اجازه تداوم این آرامش را بدهند.

انتهای پیام/ منبع: مهر

تولید آزمایشی پژو 301 از هفته آینده آغاز می شود

ساینا هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداشته است/ ارسال دعوت‌نامه با قيمت مصوب براي همه مشتريان

تولید 301 با رقم 10 هزار دستگاه آغاز می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی