پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوبوس گاز سوز

تحویل 500 دستگاه مخزن گاز به صورت رایگان به اتوبوس های بخش خصوصی

به گفته ی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، 500 دستگاه مخزن گاز به صورت رایگان به اتوبوس‌های بخش خصوصی تحویل داده شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران صبح امروز در حاشیه تحویل 500 دستگاه مخزن گاز که به صورت رایگان به اتوبوس‌های بخش خصوصی داده شد در […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۹ تیر ۱۳۹۸

به گفته ی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، 500 دستگاه مخزن گاز به صورت رایگان به اتوبوس‌های بخش خصوصی تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران صبح امروز در حاشیه تحویل 500 دستگاه مخزن گاز که به صورت رایگان به اتوبوس‌های بخش خصوصی داده شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در شهر تهران در مورد اتوبوس‌های گازسوز داریم سیلندر‌ها و مخازن گاز است که هر سه سال باید حفظ شوند.

وی با بیان اینکه تاریخ انقضای آن‌ها به سر آمده بود و باید تحویل می‌شدند، افزود: هر اتوبوس نیازمند هفت مخزن گاز است و از آنجایی که به لحاظ اقتصادی این کار گران تمام می‌شود و به همکاران ما در بخش خصوصی فشار وارد می‌شود با هماهنگی سازمان شهرداری‌ها 500 دستگاه مخزن را برای 70 دستگاه اتوبوس تأمین کردیم.

سنندجی بیان کرد: تا پایان سال 98، 430 دستگاه از اتوبوس‌ها نیاز به تعویض مخزن دارند که اکنون 70 دستگاه اتوبوس را پوشش داده‌ایم و امیدواریم به تدریج برای سایر اتوبوس‌ها هم این کار را انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اشاره کرد: این مخازن توسط سازمان شهرداری‌ها تحویل بخش خصوصی داده شده است.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اتوبوس ها باید سیستم تهویه مناسب داشته باشند

لزوم کاهش سن ناوگان حمل و نقل عمومی کشور

ناوگان حمل و نقل شهری در مسیر نوسازی

الزام رانندگان اتوبوس پایتخت به روشن کردن کولر

ممنوعیت تردد خودروهای پلاک سیاسی از خط ویژه اتوبوس

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی