پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موتورسیکلت ب ام‌و F 800 R

موتورسیکلت ب ام‌و F 800 R ،یک پکیج اسپرت !

موتورسیکلت ب ام‌و F 800 R ، در سال 2015  با تغییرات کوچکی همراه شده است تا از سواری و هندلینگ بسیار بهتری برخوردار شود.شاید مهمترین خبر این باشد که پیشرانه 798 سی‌سی و دو سیلندر این موتورسیکلت که از نوع چهار زمانه خطی است و با آب خنک می‌شود، اکنون می‌تواند خروجی بیشتری تولید […]

javankhodro
جمعه - ۲۷ شهریور ۱۳۹۴

موتورسیکلت ب ام‌و F 800 R ، در سال 2015  با تغییرات کوچکی همراه شده است تا از سواری و هندلینگ بسیار بهتری برخوردار شود.شاید مهمترین خبر این باشد که پیشرانه 798 سی‌سی و دو سیلندر این موتورسیکلت که از نوع چهار زمانه خطی است و با آب خنک می‌شود، اکنون می‌تواند خروجی بیشتری تولید کند: 90 اسب‌بخار نیرو در دور موتور 8,000.

 به کمک قدرت بالای این موتور ، موتورسیکلت ب ام‌و F 800 R مدل 2015 می تواند به سرعت بیش از 200 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.گیربکس شش سرعته نیز مورد بازنگری قرار گرفته است و در دنده‌های یک و دو از ضریب دنده بالاتری برخوردار است. بدنه، چراغ، دوشاخه جلو، ترمزها، جا پایی‌ها و ارتفاع زین نیز دستخوش تغییراتی شده‌اند.
موتورسیکلت ب ام‌و F 800 R

موتورسیکلت ب ام‌و F 800 R مدل 2015 ، از سیستم‌های کنترل پایداری اتوماتیک (ASC) و تنظیم الکترونیکی سیستم تعلیق (ESA) بهره می‌برد که به صورت سفارشی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.سواری این موتورسیکلت نیز در میان موتورسیکلت‌های رودستر بی نظیر است. تجهیزات جدیدی که در این موتورسیکلت به چشم می‌خورند عبارتند از:

-توان بالاتر پیشرانه در مقایسه با مدل‌های قبلی

-ضریب دنده مناسب‌تر برای دنده‌های یک و دو

-اجزاء جدید بدنه و طراحی پویاتر

-رنگ بندی جدید

-چیدمان متقارن چراغ‌های جلو

-دوشاخه سراسری

-کالیپرهای رادیال در جلو

-رینگ‌های سبک‌تر به همراه طراحی پویا

-جا پایی برای ترک نشین

-کاهش ارتفاع زین از 800 میلی‌متر به 790 میلی‌متر

-دسته فرمان‌های آلومینیومی با روکش جدید

-سیستم کنترل پایداری اتوماتیک (ASC) به صورت سفارشی

-سیستم تنظیم الکترونیکی سیستم تعلیق (ESA) به صورت سفارشی

-سیستم کاهش توان خروجی به 48 اسب‌بخار به صورت سفارشی

موتورسیکلت ب ام‌و F 800 R آمیزه‌ای است از چالاکی، کاربری روزمره و سواری پویا که در قالب یک پکیج اسپرت به بازار عرضه می‌شود. در واقع اگر به دنبال لذت بردن از سواری هستید، موتورسیکلت ب ام‌و F 800 R درست همان چیزی است که می‌خواهید، چرا که باطن آن نیز مانند ظاهرش چالاک و پویاست.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی