پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار قطعات و لوازم یدکی خودرو

صعود 15 درصدی قیمت لوازم یدکی خودرو در بازار

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان گلگیر و رادیاتور گفت: افزایش 10 تا 15 درصدی قیمت لوازم یدکی در بازار به علت افزایش قیمت خودرو است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  فرهاد کشانی رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان گلگیر و رادیاتور گفت: افزایش قیمت خودرو، بازار لوازم یدکی را در برخی موارد، با نوساناتی روبه […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۴ تیر ۱۳۹۸

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان گلگیر و رادیاتور گفت: افزایش 10 تا 15 درصدی قیمت لوازم یدکی در بازار به علت افزایش قیمت خودرو است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

فرهاد کشانی رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان گلگیر و رادیاتور گفت: افزایش قیمت خودرو، بازار لوازم یدکی را در برخی موارد، با نوساناتی روبه رو کرده است.

وی با بیان اینکه طی ماه‌های گذشته برخی لوازم خودرو همچون گلگیر و رادیاتور تا حدی گران شده است. اظهار کرد: بسیاری از قطعات وارداتی است، این افزایش قیمت هیچ تاثیری در فعالیت این اتحادیه نداشته و  تمام تلاش ما این است که لوازم و قطعات یدکی خودرو در داخل کشور تهیه شود.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان گلگیر و رادیاتور با اشاره به تولید قطعات خودرو در کشور، تصریح کرد: تولیدات داخلی در حوزه رادیوتور و گلگیر قابل رقابت با محصولات و شرکت‌های به نام در جهان است.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کمیابی عامل گرانی روغن موتور در بازار

کاهش واردات لوازم یدکی سبب رونق تولیدات داخلی شده است

منابع تامین لوازم یدکی و قطعات ، ایران خودرو تغییر کرد

قطعات بی کیفیت و تقلبی در کمین بازار لوازم یدکی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی