پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قطعه سازی

عقد قرارداد ساپکو با 17 سازنده داخلی

شرکت ساپکو در راستای بومی سازی قطعات پیشرفته خودرو با حضور وزیر صمت و مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو ،۲۱پروژه به ارزش ۴۲۰میلیاردتومان با ۱۷سازنده داخلی امضاء کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در حاشیه برگزاری نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید ، قرارداد ساخت قطعات با تکنولوژی بالابین مدیرعامل ساپکو […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۹ تیر ۱۳۹۸

شرکت ساپکو در راستای بومی سازی قطعات پیشرفته خودرو با حضور وزیر صمت و مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو ،۲۱پروژه به ارزش ۴۲۰میلیاردتومان با ۱۷سازنده داخلی امضاء کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در حاشیه برگزاری نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید ، قرارداد ساخت قطعات با تکنولوژی بالابین مدیرعامل ساپکو و ۱۷ سازنده برتر داخلی به امضاءرسید.

بر اساس این گزارش، با اجرای این ۱۷ قرارداد، برای دناپلاس توربوشارژ به ازای هر خودرو ۲۲۵ یورو و برای دیگر خودروها بطور متوسط ۸۰یورو کاهش ارزبری برآورد شده است  و در مجموع و با لحاظ تیراژ سالانه ۵۰۰ هزار دستگاه در سال ، ۳۸ میلیون یورو صرفه جویی ارزی برای صنعت قطعه سازی کشور به ارمغان خواهد آورد.

گفتنی است، این قراردادها به دنبال اعلام طرح ملی جهاد خودکفایی از سوی ساپکو و بسیج صنایع مختلف برای کاهش وابستگی در صنایع با ارزبری و دانش فنی بالا به بار نشسته است.

انتهای پیام/

ایران خودرو تولید آزمایشی پژو 301 را آغاز کرد

جامع ترین کالبدشکافی پروژه تولید پژو 301 / بازخوانی یک قصه ناتمام!

حضور ساپکو به همراه 30 شرکت قطعه ساز داخلی در نمایشگاه خودرو مشهد (12 تا 15 شهریور)

آغاز توليد آزمايشي برخي از قطعات خودرو 301 در نصف جهان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی