پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گروه خودروسازی سایپا-خط تولید سراتو

استارت اقدامات موثر در سایپا با مدیریت سلیمانی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت سایپا اقدامات موثری را در این مجموعه استارت زده و به‌خوبی توانسته شرایط این خودروساز را سامان دهد که با ادامه این روند، شرایط این گروه بهتر از گذشته خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حمیدرضا فولادگر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۳۰ تیر ۱۳۹۸

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت سایپا اقدامات موثری را در این مجموعه استارت زده و به‌خوبی توانسته شرایط این خودروساز را سامان دهد که با ادامه این روند، شرایط این گروه بهتر از گذشته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حمیدرضا فولادگر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: طرح بومی‌سازی قطعات خودرو با مشارکت تولیدکنندگان داخلی، اقدام بسیار مفیدی است و نتایج آن در آینده مشخص خواهد شد.

وی درخصوص پلت‌فرم SP100 و طراحی و ساخت خودرو رهام براساس آن، ادامه داد: این اقدام سایپا آغاز یک حرکت جدید در صنعت خودرو کشور است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید چندماه قبل خود از سایپا بیان کرد: مدیریت سایپا اقدامات موثری را در این مجموعه استارت زده و به‌خوبی توانسته شرایط این خودروساز را سامان دهد که با ادامه این روند، شرایط این گروه بهتر از گذشته خواهد شد.

انتهای پیام/

خطای انسانی مهمترین عامل تصادفات است

قرارداد داخلی‌سازی قطعات خودرو میان گروه سایپا و قطعه‌سازان امضا شد

واگذاری کامل خودروسازان تا سال 99

مجمع عمومی عادی سالیانه پارس خودرو برگزار شد

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور از غرفه گروه خودروسازی سایپا بازدید کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی