پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید از غرفه سایپا

تعامل خودروسازان با شرکت های دانش بنیان زمینه رشد بومی سازی در کشور

معاون پارلمانی رییس‌جمهور گفت: حضور خودروسازان در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان داخلی زمینه رشد بومی‌سازی را در کشور فراهم می‌کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس‌جمهور در بازدید از غرفه گروه سایپا در نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید، اظهار کرد: کشور نیازمند توجه بیشتر به توانایی‌ها […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۳۰ تیر ۱۳۹۸

معاون پارلمانی رییس‌جمهور گفت: حضور خودروسازان در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان داخلی زمینه رشد بومی‌سازی را در کشور فراهم می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس‌جمهور در بازدید از غرفه گروه سایپا در نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید، اظهار کرد: کشور نیازمند توجه بیشتر به توانایی‌ها و ظرفیت‌های درونی است و در صنعت خودرو، به‌طور ویژه نیازمند توجه بیشتر هستیم.

وی با قدردانی از ابتکار و تلاش وزارت صنعت، معدن و تجارت، از برنامه دولت برای اختصاص حمایت‌های مادی و معنوی از بومی‌سازی صنایع خبر داد و افزود: باید تلاش کنیم تا توسعه داخلی‌سازی صنایع درکشور گسترش یابد.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور گفت: عزم لازم در مدیران صنعت خودرو و قطعه‌سازی برای رونق‌بخشی به تولید داخل ایجاد شده و باید برای اجرای عملیاتی آن برنامه‌ریزی شود.

امیری در ادامه افزود: صنعت خودرو و قطعه‌سازی کشور در حال حاضر نیز با اتکا به توانمندی‌های خود، به فعالیت ادامه داده است.

وی تاکید کرد: صنعت خودرو کشور به باور پیشرفت با تکیه بر داخلی‌سازی رسیده و در آینده با همین رویکرد، موفقیت‌های خود را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

سایپا در داخلی‌سازی قطعات خودرو موفق بوده است

استارت اقدامات موثر در سایپا با مدیریت سلیمانی

خطای انسانی مهمترین عامل تصادفات است

قرارداد داخلی‌سازی قطعات خودرو میان گروه سایپا و قطعه‌سازان امضا شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی