پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در شهر تهران

جریمه 110 هزار تومانی برای خودروهای سنگینی که در ساعت غیر مجاز وارد شهر شوند

به گفته ی رئیس مرکز کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، ورود خودروهای سنگین به داخل شهر در ساعت غیرمجاز 110 هزار تومان جریمه به دنبال خواهد داشت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تردد غیر مجاز وسایل نقلیه سنگین […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱ مرداد ۱۳۹۸

به گفته ی رئیس مرکز کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، ورود خودروهای سنگین به داخل شهر در ساعت غیرمجاز 110 هزار تومان جریمه به دنبال خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تردد غیر مجاز وسایل نقلیه سنگین در معابر شهری در ساعات غیر مجاز اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه سنگین اعم از کامیون‌ها و تریلر‌ها ضمن اینکه می‌تواند برای شهروندان و سایر وسایل نقلیه ایجاد مزاحمت کنند، در بعضی مواقع سبب بروز ترافیک‌های سنگین و انسداد معابر نیز می‌شوند. به همین جهت تردد وسایل نقلیه سنگین در طول روز (روز‌های عادی و تعطیل) ممنوع است و تنها در ساعت 23:00 تا 05:00 صبح مجاز به تردد در شهر هستند.

سرهنگ رازقی ادامه داد: لازم به ذکر است که در بعضی مواقع به صورت اضطراری، وسایل نقلیه سنگین جهت تعمیرات، اتمام پروژه و … مجاز به تردد در سطح معابر شهری در طول روز از ساعت 09:00 تا 15:00 هستند که جهت انجام این‌گونه تردد‌های اظطراری باید از قبل مجوز لازم را گرفته باشند.

وی در پایان به رانندگان وسایل نقلیه سنگین توصیه کرد: به هیچ عنوان در ساعات غیر مجاز در معابر شهری تردد نکنند، چرا که علاوه بر اعمال قانون به دلیل تردد در ساعات غیر مجاز (20 هزار تومان)، این رانندگان به دلیل ورود ممنوع نیز جریمه خواهند شد (90 هزار تومان). به عبارت دیگر با تردد در ساعات غیر مجاز 110 هزار تومان مورد اعمال قانون قرار می‌گیرند، همچنین ممکن است به دلیل مزاحمتی که برای شهروندان به وجود آوردند و به دلیل برهم زدن نظم ترافیکی با تشخیص همکاران ما در سطح شهر وسیله نقلیه آن‌ها به پارکینگ منتقل شود.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کمربندی دوم تهران سال آینده آماده بهره برداری است

لزوم بازگشت خیابان ویلا به وضعیت قبلی / چنین مداخله شهری توجیه پذیر نیست

عوارض پارک حاشیه ای باید توسط استاندار تصویب شود که نشد

معاونت حمل و نقل شهرداری تبدیل به معاونت طرح ترافیک شده است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی