پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رینگ

آغاز جشنواره فروش رینگ های اسپرت اصلی ب ام و در پرشیا خودرو

فروش رینگ های اصلی ب ام و در شعب پرشیا خودرو با تخفیف های 25 تا 40 درصدی آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت پرشیا خودرو در راستای افزایش رضایت مندی، مشتری مداری و با توجه به نیاز مالکین محترم و علاقه مندان به استفاده از تجهیزات اصلی BMW جشنواره فروش رینگ […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۶ مرداد ۱۳۹۸

فروش رینگ های اصلی ب ام و در شعب پرشیا خودرو با تخفیف های 25 تا 40 درصدی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت پرشیا خودرو در راستای افزایش رضایت مندی، مشتری مداری و با توجه به نیاز مالکین محترم و علاقه مندان به استفاده از تجهیزات اصلی BMW جشنواره فروش رینگ های اورجینال BMW به مدت محدودی برگزار می نماید.

در این فروش ویژه رینگ های اصلی BMW در سری های معمولی، M package و M در سایز های مختلف به مشتریان و علاقه مندان عرضه می شود.

علاقه مندان برای اطلاع از جزییات مدل ها و قیمت می توانند با شماره تلفن 02177509106 (داخلی 525 و 553)تماس حاصل کرده و یا با مرکز امداد و خدمات پس از فروش پرشیا خودرو (کد 102 ) واقع در خیابان شریعتی، تقاطع طالقانی مراجعه نمایند.

ضمنا در راستای سهولت دسترسی مالکین محترم امکان خرید رینگ ها در سایر نمایندگی های خدمات پس از فروش پرشیا خودرو یا شوروم های منتخب نیز میسر گردید.

علاقمندان جهت اطلاع از لیست نمایندگان خدمات پس از فروش و شوروم های فروش علاقه مندان می توانند به وب سایت این شرکت به آدرس https://persiakhodro.ir/ مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

جایگاه نخست پرشیا خودرو در خدمات پس از فروش (برای دومین سال متوالی)

گارانتی پرشیا خودرو ، سپری برای سرمایه شما

آغاز طرح فروش اقساطی محصولات پرشیا خودرو

فروش تابستانی خودروهای BMW با شرایط بی سابقه توسط پرشیا خودرو بمدت محدود

جنگ گرم!/ مقایسه مرسدس بنز C200 و ب ام و 320 در بازار خودروهای کارکرده

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی