پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه فرانکفورت

20 خودرو لوکس نمایشگاه فرانکفورت

بزرگتزین نمایشگاه خودروی جهان ، نمایشگاه فرانکفورت می باشد.هر ساله خودروسازان سراسر دنیا با برترین محصولات خود به این نمایشگاه می روند تا توانای های خود را به رخ یکدیگر بکشند. از میان این خوذورها و محصولات ، مدل هایی واقعی هستند که در بازار وجود دارند و یا قرار است که به زودی در […]

javankhodro
شنبه - ۲۸ شهریور ۱۳۹۴

بزرگتزین نمایشگاه خودروی جهان ، نمایشگاه فرانکفورت می باشد.هر ساله خودروسازان سراسر دنیا با برترین محصولات خود به این نمایشگاه می روند تا توانای های خود را به رخ یکدیگر بکشند.

از میان این خوذورها و محصولات ، مدل هایی واقعی هستند که در بازار وجود دارند و یا قرار است که به زودی در بازار عرضه شوند اما بعض دیگر از این مدل ها ، صرفا مفهومی بوده اند .

در نمایشگاه فرانکفورت امسال ، خودروهای گوناگون ، از مدل‌های سدان گرفته تا سوپراسپرت‌ها و خودروهای هیبریدی و برقی به نمایش در آمده‌اند. در ادامه، با ۲۰ خودروی لوکس و برتر نمایشگاه فرانکفورت آشنا می‌شوید.

 

۱.خودروی الکتریکی بسیار پیشرفته‌ی پورشه ، به نام «میشن ئی» (Mission E) ، تا به امروز درخشان ترین خودروی نمایشگاه فرانکفورت بوده است.این خودروی که مفهومی می باشد ، رقیب مستقیم تسلا S است.

میشن ئی

۲. آئودی، نیز برای رقابت با پورشه و تسلا ، مدل مفهومی الکتریکی خود را به نام «ای-ترون کواترو» (E-Tron Quattro) معرفی کرده است. این یک خودروی SUV مفهومی است و رقیب مستقیم «تسلا ایکس» به حساب می‌آید.

ای-ترون کواترو

۳. فولکس‌واگن،‌در نمایشگاه فرانکفورت ،  یک SUV جدید به نام Tiguan GTE معرفی کرده است.

Tiguan GTE

۴. فولکس‌واگن، یک خودروی مفهومی سوپراسپرت به نام «گولف GTE» را نیز رونمایی کرده است.

گولف GTE

۵. بنتلی نیز که از زیرمجموعه‌های فولکس‌واگن به حساب می‌آید ، نخستین SUV خود به نام «بنتایگا» (Bentayga) را معرفی کرده است.

بنتایگا

۶. فولکس‌واگن که در آلمانی به معنی «ماشین مردم» است،‌ در برند زیرمجموعه‌ی دیگر خود یعنی لامبورگینی، مدل «آونتادور سوپرولوسه» (Aventador Superveloce) را به نمایش گذاشته است.

آونتادور سوپرولوسه

۷. از لامبورگینی، مدل «هوراکان اسپایدر» (Huracan Spyder) هم معرفی شد.

هوراکان اسپایدر

۸. بوگاتی برای رقابت در مرحله اول ، مدل مفهومی «ویژن گرن‌توریسمو» (Vision Gran Turismo) را معرفی کرده است. این مدل که در اصل برای یک بازی ویدیویی طراحی شده، می‌تواند به مخاطبان، تا حدی از شکل ظاهری خودروی آینده‌ی بوگاتی خبر دهد.

ویژن گرن‌توریسمو

۹. کره‌ای‌ها هم برای اینکه از رقبای اروپایی خود عقب نیفتند، از یک مدل مفهومی سوپراسپرت به نام N2050 ویژن گرن توریسمو رونمایی کرده‌اند.

N2050 ویژن گرن توریسمو

۱۰. مرسدس با مدل مفهومی فوق‌العاده فضایی خود، توجه همگان را به خود جلب کرد. این خودرو، IAA نام دارد که مخفف عبارت «Intelligent Aerodynamic Automobile» است. ظاهرا که در سرعت‌های زیاد، با فشردن یک دکمه یا به صورت خودکار، شکل بدنه‌ی خودرو تغییر می‌کند تا به ایروداینامیک بهینه برسد.

IAA

۱۱. سیتروئن ، مدل مفهومی به نام «کاکتوس M» را معرفی کرده که خیلی شبیه به خودروهای مهربان مناسب برای استفاده در مناطق استوایی و ساحلی به نظر می‌رسد.

کاکتوس M

۱۲. نیسان از مدلی مفهومی به نام «گریپز» (Gripz) رونمایی کرده که به نظر می‌رسد مدل بعدی خودروی اسپرت سری Z این شرکت باشد.

گریپز

۱۳. از اولین باری که پژو «کوارتز» (Quartz) را دیده بودیم حدود یک سال می‌گذرد،اما با این وجود ، ظاهر عجیبش باعث شده که هنوز تماشای آن برایمان عادی نشود.

کوارتز

۱۴. مدل مفهومی تویوتا C-HR می‌تواند SUV بعدی این شرکت باشد.

تویوتا C-HR

۱۵. یک خودروی مفهومی جالب از مزدا به نام «کوئرو» (Koeru) معرفی شده که به نظر می‌رسد همان SUV بعدی این شرکت، یعنی CX-9 باشد.

کوئرو

۱۶. فراری با برداشتن  سقف مدل 488 GTB ، تبدیل به اسپایدر ۴۸۸ شده است.

اسپایدر ۴۸۸

۱۷. ب ام‌ و هم از خودروی سدان لوکس جدید سری ۷ رونمایی کرد.

 سدان لوکس جدید سری ۷

۱۸. جگوار هم مثل بنتلی،‌ نخستین SUV خود را معرفی کرد و نام آن را F-Pace گذاشت.

جگوار

۱۹. اینفینیتی مدل مفهومی کراس‌اوور خود به نام Q30 را معرفی کرد.

اینفینیتی

۲۰. آلفارومئو، مدلی سدان به نام «گیولیا» (Giulia) را به نمایش گذاشت. این خودرو از موتور شش سیلندر ۵۱۰ اسب‌بخاری بهره می‌برد.

آلفارومئو

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی