پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید خودرو

اهداف وزارت صمت درحوزه رضايت مشتريان از محصولات ايران خودرو محقق شد

اهداف تعيين شده وزارت صمت در حوزه رضايت مشتريان در محصولات ايران خودرو در دو شاخص IQS و CSI دوام محقق شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محصولات گروه صنعتي ايران خودرو در دوشاخص IQS و CSI دوام در شاخص هايي كه از سوي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران به طريق نظرسنجي […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۲ مرداد ۱۳۹۸

اهداف تعيين شده وزارت صمت در حوزه رضايت مشتريان در محصولات ايران خودرو در دو شاخص IQS و CSI دوام محقق شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محصولات گروه صنعتي ايران خودرو در دوشاخص IQS و CSI دوام در شاخص هايي كه از سوي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران به طريق نظرسنجي از مشتريان اندازه گيري شده و بر مبناي نتايج اين اندازه گيري، تمامي محصولات پرتيراژ اين خودروساز توانستند اهداف تعيين شده از سوي وزارت صمت را در شاخص IQS و شاخص CSI دوام محقق كنند.

شاخص IQS بيانگر تعداد ايرادات اظهار شده در سه ماه نخست مالكيت خودرو توسط مشتري و شاخص CSI دوام بيانگر ميزان رضايت از كيفيت محصول پس از گذشت 15 ماه از مالكيت خودرو توسط مشتري است.

اين موفقيت حاصل تلاش تيمي در گروه صنعتي ايران خودرو در بخش هاي مختلف زنجيره تامين، مهندسي، توليد و كيفيت و بيانگر بي اثر ماندن تحريم هاي بين المللي در فرآيند كيفيت محصولات گروه صنعتي ايران خودرو بوده است.

درحال حاضر تمامي محصولات گروه صنعتي ايران خودرو در سايت هاي مختلف توليدي،‌ براساس شاخص هاي منطبق بر شاخص هاي تعيين شده از سوي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران به صورت مستمر و روزانه پايش مي شود تا محصولات همچنان در مسير حفظ و ارتقاي كيفيت حركت كرده كنند.

اجراي پروژه هاي بهبود كيفيت در زنجيره تامين و توليد گروه صنعتي ايران خودرو در شرايط تحريم با جديت زيادي دنبال مي‌شود تا محصولات براساس شاخص هاي كيفيت منطبق بر خواست و نياز مشتريان توليد و عرضه شود.

انتهای پیام/

ايران خودرو در تعطيلات تابستانی، خودرو تحويل مشتريان می دهد

رونمایی از خدمات ویژه امدادخودرو ایران برای ناشنوایان

اسب تیز پای ایران خودرو در مسابقات جاده ای روسیه

فروش فوری محصولات ایران خودرو اعلام شد

ارتقاء اطلاعات جامعه حاصل تعامل صنعت و رسانه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی