پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لیکان هایپر اسپورت

آشنایی با 10 خودروی گران قیمت در جهان

این گزارش شامل 10 خودروی سوپر اسپرت گران قیمت در جهان می شود که هر کدام از این سوپر اسپرت ها علاقمندان زیادی به دنبال دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو خودروهای آورده شده در این گزارش بر اساس آخرین اطلاعات و اخبار خودروها در سال 2019 انتخاب شده اند و خودروهایی که تاکنون […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۶ مرداد ۱۳۹۸

این گزارش شامل 10 خودروی سوپر اسپرت گران قیمت در جهان می شود که هر کدام از این سوپر اسپرت ها علاقمندان زیادی به دنبال دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

خودروهای آورده شده در این گزارش بر اساس آخرین اطلاعات و اخبار خودروها در سال 2019 انتخاب شده اند و خودروهایی که تاکنون معرفی شده اند اما هنوز به بازار نیامده اند در این فهرست جای نگرفته اند.

10. زنو اس تی 1

خودرو زنو اس تی 1 در فهرست 10 تایی ما جایگاه دهم را به دست آورده است. این خودرو ساخت شرکت خودروسازی زنو است که در کشور دانمارک قرار دارد، قدرت موتور این خودرو 1104 اسب بخار است و قیمت این خودرو یک میلیون و دویست هزار دلار است.

زنو اس تی 1

9. فراری لافراری

قطعا وقتی از ده خودرو گران قیمت دنیا صحبت می کنیم نام فراری هم در آن می درخشد. فراری شرکت خودروسازی ایتالیایی است، که در زمینه طراحی و تولید خودروهای لوکس، اسپورت و سوپراسپورت فعالیت می‌نماید. صفر تا 60 این خودرو کم تر از 3 ثانیه است و در کم تر از 7 ثانیه می تواند به سرعت 124 برسد. قیمت این خودرو یک میلیون و چهارصد هزار دلار است.

فراری لافراری

8. پاگانی هوآیرا

جایگاه هشتم این فهرست نیز به شرکت خودروسازی ایتالیایی پاگانی اختصاص داده شده است. این شرکت خودروسازی به خاطر ظاهر خاص خودروهایش معروف است و از قدرت موتور خودروهای آن نیز نمی توان چشم پوشی کرد و می توان گفت در کنار ظاهر لوکسش طراحی منحصر به فرد و قدرتی شگفت آور دارد. قیمت این خودرو یک میلیون و چهارصد هزار دلار است.

پاگانی هویرا

7. آستون مارتین وان-77

آستون مارتین شرکت خودروسازی بریتانیایی است، که در زمینه مهندسی، طراحی و ساخت خودروهای اسپورت فعالیت می‌کند. این شرکت در سال 1913 توسط رابرت بمفورد و لیونل مارتین در شهر لندن تأسیس شد. این خودرو سریع ترین خودرو شرکت استون مارتین است و صفر تا 60 آن 3.5 ثانیه طول می کشد.قیمت این خودرو یک میلیون و چهارصد هزار دلار است.

آستون مارتین وان 77

6. کوِئنیگزگ وان

کوئنیگزگ یک شرکت خودرو ساز سوئدی در زمینه خودروهای اسپرت است و کارخانه آن در شهر انگلهولم قرار دارد. این شرکت در سال 1994 میلادی تأسیس گردیده‌است. برای کسانی که عاشق سرعت و مسابقه هستند این خودرو یکی از جذاب ترین ها است و در حالی که قیمت آن دو میلیون دلار است ممکن است گزینه خیلی مناسبی هم به نظر آید.

کویینگ زگ آگرا وان

5. فراری اف60

دوباره نام فراری در فهرست گران ترین ها قرار گرفت و بی تردید معروف شدن این کمپانی خودروسازی ایتالیایی بی دلیل نیست و در کنار قدرت خودرو های آن و طراحی منحصر به فرد آن قیمت آنها نیز چشمگیر است. صفر تا 60 این خودرو 3.1 ثانیه است. قیمت این خودرو دو میلیون و پانصد هزار دلار است.

فراری اف 60

4. بوگاتی ویرون مانسوری ویور Mansory Vivere

قطعا نمی شود از گران ترین خودروها صحبت کرد و نام بوگاتی را به میان نیاورد. این خودرو بوگاتی با قیمت سه میلیون و چهارصد هزار دلار جایگاه چهارم را در فهرست به دست آورده است. این خودرو نه تنها یکی از گران ترین خودروهای دنیا است بلکه جز فهرست سریع ترین خودروها نیز است.

بوگاتی ویرون

3. لیکان هایپر اسپورت

خودرو ای که در جایگاه سوم قرار گرفته است در فیلم های اکشن زیادی نقش آفرینی کرده است که از جمله آنها می توان به blockbuster Furious اشاره کرد. این خودرو در عین حال که جز گران ترین ها است جز سریع ترین ها نیز است. قیمت این خودرو سه میلیون و چهارصد هزار دلار است.

لیکان هایپر اسپورت

2. لامبورگینی وننو

در صورتی که نام لامبورگینی به میان نمی آمد فهرست ما تکمیل نمی شد. از قدرت و سرعت این خودرو در کنار قیمت آن نمی توان چشم پوشی کرد و قطعا طراحی منحصر به فرد آن این کمپانی خودروسازی ایتالیایی را مشهور کرده است.قیمت این خودرو چهار میلیون و پانصد هزار دلار است.

لامبورگینی وننو

1. کوئنیگزگ ccxr trevita

و در نهایت جایگاه گران ترین خودرو دنیا به خودرو شرکت خودروسازی سوئدی کوئنیگزگ میرسد.قدرت این خودرو 1004 اسب بخار است و یکی از اصلی ترین دلایل گرانی این خودرو را می توان محدود بودن تعداد آن دانست چراکه تنها سه عدد از این خودرو در دنیا ساخته شده است.قیمت این خودرو چهار میلیون و هشتصد هزار دلار است.

کوئنیگزگ ccxr trevita

انتهای پیام/

کدام خودروهای مونتاژی از بازار ایران رفتند؟

تحویل روزانه بیش از 2هزار محصول سایپا همزمان با تعطیلات تابستانی/ فروش فوری سراتو ادامه دارد

خط تولید هوندا در آرژانتین از این پس فقط موتورسیکلت تولید خواهد کرد

تحویل ۳ هزار دستگاه خودرو به مشتریان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی