پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مقیمی

مدیرعامل جدید ایران خودرو منصوب شد/کوچ مقیمی از وزارت صمت به جاده مخصوص

در حالی که در چند روز گذشته تصور می شد عباس علی آبادی از مدیران گروه مپنا بر صندلی هاشم یکه زارع تکیه خواهد زد، اما امروز رضا رحمانی وزیر صمت  با امضاء حکمی فرشاد مقیمی معاون امور صنایع  این وزارت خانه را جایگزین علی آبادی کرد. فرشاد مقیمی تحصیلکرده رشته مدیریت اجرایی در دانشگاه […]

امید آذرزمانی
دوشنبه - ۴ شهریور ۱۳۹۸

در حالی که در چند روز گذشته تصور می شد عباس علی آبادی از مدیران گروه مپنا بر صندلی هاشم یکه زارع تکیه خواهد زد، اما امروز رضا رحمانی وزیر صمت  با امضاء حکمی فرشاد مقیمی معاون امور صنایع  این وزارت خانه را جایگزین علی آبادی کرد.

فرشاد مقیمی تحصیلکرده رشته مدیریت اجرایی در دانشگاه علم و صنعت ایران است که تا کنون به عنوان  یکی از جوان ترین معاونان وزیر  در  وزارت صمت مشغول به کار بود. نکته جالت توجه در این انتصاب، فرستادن یکی از مهمترین معاونین وزیر توسط رحمانی به ایران خودرو است. موضوعی که بی شک با چالش های اخیر این خودروساز بزرگ بی ارتباط نیست.

هر چند با انتصاب مقیمی به عنوان مدیرعامل ایران خودرو دیگر صندلی فرمادهی بزرگ ترین خودروساز خاورمیانه خالی نمی ماند اما، با توجه به شرایط این خودروساز و میزان تاثیر آن در بازار خودرو، باید منتظر ماند و دید آقای معاون وزیر این بار در سمت مدیرعاملی چه استراتژی خواهد داشت.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی