پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرشیا خودرو

بوتیک پرشیا خودرو افتتاح شد + تصاویر

پرشیا خودرو که بعد از ممنوعیت واردات فعالیت های تازه ای را با استفاده از برندهای BMW و MINI آغاز کرده است، این بار اولین شعبه “پرشیا خودرو بوتیک” را در سعادت آباد تهران افتتاح کرد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ شرکت پرشیا خودرو در حوزه فروش و خدمات پس از فروش دو […]

javankhodro
شنبه - ۹ شهریور ۱۳۹۸

پرشیا خودرو که بعد از ممنوعیت واردات فعالیت های تازه ای را با استفاده از برندهای BMW و MINI آغاز کرده است، این بار اولین شعبه “پرشیا خودرو بوتیک” را در سعادت آباد تهران افتتاح کرد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

شرکت پرشیا خودرو در حوزه فروش و خدمات پس از فروش دو برند ب ام و  و مینی در ایران فعالیت می کند. این شرکت در مسیر توسعه کسب و کار و فعال نگه داشتن خود در فضای ممنوعیت واردات خودرو، با طراحی فعالیت های جدید در حوزه های مختلفی چون اکسسوریز، تیونینگ و … توانسته در بین شرکت های واردکننده خودرو شرایط بهتری را برای خود ایجاد کند.

پرشیا خودرو در طرحی نو اقدام به افتتاح اولین شعبه پرشیا خودرو بوتیک در نمایندگی 202 واقع در سعادت آباد تهران کرده است. به این ترتیب مالکین و علاقه مندان به برند ب ام و و مینی می توانند در فضایی جذاب از امکانات ویژه این بوتیک استفاده کنند. زیرا در بوتیک پرشیا خودرو اکسسوری های هر دو برند ب ام و و مینی، رینگ و لاستیک های استاندارد مورد تایید این دو برند و حتی سرویس های تیونینگ به مشتریان ارائه می شود.

ضمن این که پرشیا خودرو بوتیک که در واقع مطابق با گالری یا بوتیک های خودروسازان معروف اروپا طراحی شده است، فضایی جذاب و شیک را در اختیار مشتریان و علاقه مندان قرار داده است و نیز امکانات پذیرایی VIP در آن وجود دارد.

گفتنی است پرشیا خودرو بعد از ممنوعیت واردات خودروهای خارجی به کشور در دو سال گذشته، همواره سعی کرده با کارآفرینی سازمانی در قالب طرح هایی چون Used Car، Premium Selection و حالا پرشیا خودرو بوتیک، مسیری نو در در فعالیت های حوزه خودرو پیش بگیرد که در واقع از دیدگاه علوم کارآفرینی به آن بازاریابی کارآفرینانه می گویند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی