پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اسمارت ای کیو دایملر

رونمایی از اسمارت ای کیو در نمایشگاه فرانکفورت

شرکت خودروسازی دایملر مرسدس بنز از نمونه اولیه خودروی اسمارت هوشمند رد نمایشگاه فرانکفورت رونمایی خواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو رونمایی از نمونه اولیه این خودرو در نمایشگاه فرانکفورت در شهریور ماه انجام می‌شود، اما برخی اطلاعات اولیه در مورد آن منتشر شده است. خودروی مذکور دارای دو در و دو صندلی […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۰ شهریور ۱۳۹۸

شرکت خودروسازی دایملر مرسدس بنز از نمونه اولیه خودروی اسمارت هوشمند رد نمایشگاه فرانکفورت رونمایی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

رونمایی از نمونه اولیه این خودرو در نمایشگاه فرانکفورت در شهریور ماه انجام می‌شود، اما برخی اطلاعات اولیه در مورد آن منتشر شده است.

خودروی مذکور دارای دو در و دو صندلی بوده و تولید آن نشان دهنده تلاش‌های دایملر به منظور همه گیر کردن استفاده از خودروهای برقی کوچک و ارزان قیمت در نقاط مختلف شهری است.

اسمارت ای کیو

در مورد ویژگی‌های فنی این خودرو اطلاعات چندانی منتشر نشده، اما سازگاری با استاندارد مخابراتی نسل پنجم و سازگاری با فناوری به اشتراک گذاری خودرو به منظور استفاده مشترک از آن از جمله ویژگی‌های اعلام شده 2020 اسمارت ای کیو است.

طراحی خودروی یاد شده جسورانه و کمی جلوتر از زمان خود به نظر می‌رسد و یادآور خودروهای فیلمهای علمی و تخیلی است. ایجاد یک شبکه مشبک در جلوی موتور این خودرو نیز از جمله موارد کنجکاوی برانگیز در زمینه طراحی 2020 اسمارت ای کیو است.

انتهای پیام/ منبع: مهر

با جدید ترین خودروی برقی هوندا آشنا شوید

پرفروش ترین خودروهای برقی بازار آمریکا

افتتاح نخستین جایگاه شارژ برقی تمام ایرانی در برج میلاد تهران

کامیون برقی 14 تنی تا یکسال دیگر وارد بازار می شوند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی