پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرشاد مقیمی

پرداخت تامین کنندگان قطعات نظام مند شود

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در نامه ای به مدیرعامل ساپکو دستور داد تا کلیه پرداخت ها به تامین کنندگان قطعات این گروه با راه اندازی سیستم محاسبه دقیق طلب و بدهی بر اساس شاخص های مالی و عملکردی سازندگان نظام مند، شفاف و متمرکز شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  فرشاد مقیمی در […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۳ شهریور ۱۳۹۸

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در نامه ای به مدیرعامل ساپکو دستور داد تا کلیه پرداخت ها به تامین کنندگان قطعات این گروه با راه اندازی سیستم محاسبه دقیق طلب و بدهی بر اساس شاخص های مالی و عملکردی سازندگان نظام مند، شفاف و متمرکز شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

فرشاد مقیمی در این نامه پنج بندی همچنین دستور داده تا مدل جامع ارتباط با تامین کنندگان توسعه و پیاده سازی گردد.

همچنین در بند دیگری از این نامه توسعه خودکفایی و تعمیق ساخت داخل مواد، قطعات و مجموعه های تولیدی در زنجیره تامین مورد تاکید قرار گرفته است.

تدوین دستور العمل شاخص های تعیین MRP قطعات سازندگان و ایجاد کمیته راهبردی تعیین قیمت قطعات جاری و جدید دو بند دیگر این نامه است که مقیمی پس از نشست مشترک با تامین کنندگان گروه صنعتی ایران خودرو دستور طرح ریزی و اقدام آن را به مدیرعامل ساپکو صادر کرده است.

مقیمی در این نامه بر لزوم استفاده حداکثری از نظرات، تجربیات و همکاری انجمن های قطعه سازان در تدوین مکانیزم های یاد شده تاکید کرده است.

انتهای پیام/

نمایندگی‌های منتخب ایران‌ خودرو جمعه‌ها باز است

امضاي 2 تفاهم نامه ساپكو با دانشگاه فردوسي مشهد و شهرك هاي صنعتي

حتی یک قدم از اجرای استانداردها عقب نمی کشیم

شرایط فروش ایران خودرو برای روز چهارشنبه اعلام شد

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی