پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کانسپت سری ۴

ب ام و آدم خوار!/ معرفی کانسپت جدید سری ۴ در فرانکفورت اتوشو ۲۰۱۹

ب ام و با معرفی کانسپت جدید ب ام و سری ۴ در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۹ حسابی جنجال به پا کرده است. طراحی این مدل جدید تفاوت بسیاری با قبل دارد و ب ام و در این کانسپت جدید به طور اغراق آمیزی بر جلوپنجره کلیوی شکل پافشاری کرده است. به گزارش پایگاه خبری رسمی […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۲۱ شهریور ۱۳۹۸

ب ام و با معرفی کانسپت جدید ب ام و سری ۴ در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۹ حسابی جنجال به پا کرده است. طراحی این مدل جدید تفاوت بسیاری با قبل دارد و ب ام و در این کانسپت جدید به طور اغراق آمیزی بر جلوپنجره کلیوی شکل پافشاری کرده است.

کانسپت سری ۴

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

ویدئوی ب ام و سری 4 جدید را در اینجا ببینید

جلوپنجره بزرگ کانسپت سری ۴، بیشتر شبیه دهانی است که باز شده تا یک آدم را بخورد! بیانیه‌ خبری ب ام و با بحث درباره‌ همین جلوپنجره آغاز می‌شود. ب ام و می‌گوید جلوپنجره‌ی عمودی این خودرو هماهنگی بسیار خوبی با ابعاد نمای جلو داشته و البته نیم‌نگاهی هم به مدل‌های کلاسیکی همچون 328 و 3.0 CSi دارد.

جلوپنجره‌ کلیوی شکل همیشه جزو ویژگی‌های کلیدی محصولات ب‌ام‌و بوده است. ب‌ام‌و کانسپت 4 نشان‌ دهنده‌ اعتماد به‌ نفس و شخصیت کلاسیک این ویژگی نمادین است. درعین‌حال کانسپت 4 پیش‌ نمایشی از خانواده‌ سری 4 جدید است.

اما از این جلوپنجره‌ بزرگ که بگذریم به چراغ‌های نازک و گیرای لیزری و همچنین ورودی‌های هوای بزرگ می‌رسیم. کانسپت 4 همچنین از پروفایل جانبی جذابی سود می‌برد که نکته‌ی مهم آن آینه‌های نازک و متمایز است. بخشی از این آینه‌ها دارای تریم آلومینیومی هستند. رینگ‌های 21 اینچی با طرح 5 پره نیز جزو دیگر ویژگی‌های پروفایل جانبی محسوب می‌شوند.

کانسپت سری ۴

اما نمای عقب هم ویژگی‌های خاص خودش را دارد. در این بخش چراغ‌های LED شناور، سپر گوشه‌دار با دیفیوزر مشکی براقی و خروجی‌های اگزوز چهارضلعی و کرومی به چشم می‌خورند.

کانسپت سری ۴

ب ام و هیچ‌کدام از ویژگی‌های فنی کانسپت 4 را اعلام نکرده اما این موضوع خیلی مهم نیست چراکه این کانسپت به دنبال ارائه‌ پیش‌ نمایشی از طراحی ظاهری سری 4 جدید می‌باشد. ما قبلاً تائید کرده‌ایم که M3 و M4 از پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3 لیتری توئین توربوی بکار رفته در X3 M و X4 M با قدرت 473 اسب بخار استفاده خواهند کرد. این پیشرانه در نسخه‌های کامپتیشن قدرت 503 اسبی دارد.

3 غول خودروسازی آلمانی با هم متحد می شوند

ب ام و و فولکس واگن در نمایشگاه خودروی توکیو حضور ندارند

عضوی جدید در خانواده ۸/ ب ام و سری ۸ گرن کوپه چه مشخصاتی دارد؟

جریمه سنگین در انتظار ب ام و / سقوط سهام خودروساز مشهور آلمانی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی