پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ماشین امداد خودرو ایران

رونمایی از سیستم نوین “حفظ اطلاعات شخصی مشتریان ” توسط امداد خودرو ایران

شرکت امداد خودرو ایران به منظور افزایش رضایت مشتریان گروه صنعتی ایران‌ خودرو و حفاظت از اطلاعات آنان با استفاده از فناوری‌های ‏روز، از سیستم نوین “حفظ اطلاعات شخصی مشتریان ” هنگام ارائه خدمات امدادی، رونمایی کرد.‏ به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت امداد خودرو ایران به منظور افزایش رضایت مشتریان گروه صنعتی ایران‌ […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۳ شهریور ۱۳۹۸

شرکت امداد خودرو ایران به منظور افزایش رضایت مشتریان گروه صنعتی ایران‌ خودرو و حفاظت از اطلاعات آنان با استفاده از فناوری‌های ‏روز، از سیستم نوین “حفظ اطلاعات شخصی مشتریان ” هنگام ارائه خدمات امدادی، رونمایی کرد.‏

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت امداد خودرو ایران به منظور افزایش رضایت مشتریان گروه صنعتی ایران‌ خودرو و حفاظت از اطلاعات آنان با استفاده از فناوری‌های ‏روز، از سیستم نوین “حفظ اطلاعات شخصی مشتریان ” هنگام ارائه خدمات امدادی، رونمایی کرد.‏

با گسترش روزافزون تنوع ارائه خدمات، حفظ اطلاعات شخصی مشتریان از جمله دغدغه‌های شرکت‌های بزرگ دنیا است.

با توجه به اهمیت حفظ اطلاعات شخصی مشتریان، در این راستا مسعود قنبری مدیر سیستم‌ها و فناوری اطلاعات هدف این سیستم را حفظ سطح دسترسی اطلاعات امداد خواهان از جمله شماره تماس آنان بیان کرد و افزود: مراجع رسمی دریافت خدمات امدادی محصولات گروه صنعتی ایران‌ خودرو، شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰، وب سایت www.096440.com و همچنین اپلیکیشن ایساکو است که پس از ثبت درخواست امداد، در صورت تماس امداد خواه با امدادگر از طریق شماره سراسری ۸۲۲۷۰۰۰۱-۰۲۱ ارتباط امداد خواه به امدادگر مربوطه و بالعکس به صورت هوشمند بدون نمایش شماره تماس، برقرار می شود تا سطح دسترسی شماره تماس مشتری و همچنین امدادگر نزد شرکت امداد خودرو ایران محفوظ بماند.

وی همچنین از ضبط مکالمات امدادگر و امداد خواه در مراحل امدادرسانی خبر داد و ادامه داد: فرآیند هوشمند سازی ارائه خدمات به جهت حفظ اطلاعات شخصی مشتریان و ارتقای امنیت امدادرسانی به امداد خواهان تعریف شده که می‌توان آن را در زمره مسئولیت اجتماعی شرکت امداد خودرو ایران نیز برشمرد.

طرح “حفظ اطلاعات شخصی مشتریان ” از مردادماه گذشته به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده و از ابتدای شهریورماه به‌ صورت رسمی آغاز به کار کرده است.

شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰، وب سایت رسمی و اپلیکیشن ایساکو جهت درخواست خدمات امداد و شماره سراسری ۸۲۲۷۰۰۰۱-۰۲۱ تنها شماره رسمی ارتباط بین امداد خواهان و امدادگران این شرکت اعلام شده است.

همچنین تمامی مراحل درخواست امداد از لحظه ثبت تا حضور امدادگر در محل از طریق پیامک ارسالی قابل پیگیری خواهد بود.

انتهای پیام/

رونمایی از خدمات ویژه امدادخودرو ایران برای ناشنوایان

تعمیرگاه‌های مرکزی ایران‌ خودرو آماده ارائه خدمات رنگ و بدنه

ارائه گزارش مستمر از وضعیت قطعات خودكفا شده به وزارت صمت

از كمك براي بهبود صنعت خودروي كشور مضايقه نخواهيم كرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی