پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرشیا خودرو بوتیک

شعبه 201، میزبان پرشیا خودرو بوتیک در الهیه

روز پنجشنبه 7 شهریور ماه جاری، شعبه دوم پرشیا خودرو بوتیک در نمایندگی 201 این شرکت در خیابان الهیه تهران افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو روز چهارشنبه 6 شهریور ماه 1398 T اولین شعبه ” پرشیا خودرو بوتیک ” در کشور کار خود را آغاز کرد. این نمایندگی با کد 202 […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۳ شهریور ۱۳۹۸

روز پنجشنبه 7 شهریور ماه جاری، شعبه دوم پرشیا خودرو بوتیک در نمایندگی 201 این شرکت در خیابان الهیه تهران افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

روز چهارشنبه 6 شهریور ماه 1398 T اولین شعبه ” پرشیا خودرو بوتیک ” در کشور کار خود را آغاز کرد. این نمایندگی با کد 202 در سعادت آباد تهران افتتاح شد. پرشیا خودرو در راستای توسعه نمایندگی های (( پرشیا خودرو بوتیک ))، نمایندگی شماره 201 را تنها یک روز بعد، یعنی پنجشنبه 7 شهریور ماه در الهیه تهران افتتاح کرد.

” پرشیا خودرو بوتیک ” مجموعه ای از امکاناتی است که مالکان و علاقه‌مندان برند‌های ب ام و و مینی برای خود و خودروهای‌شان به آن نیاز دارند. در طراحی پرشیا خودرو بوتیک تلاش شده همه امکانات در زیر یک سقف در اختیار علاقه مندان برند‌های ب ام و و مینی قرار گیرد.

پرشیا خودرو بوتیک

” پرشیا خودرو بوتیک ” محلی برای مشتاقان و علاقه‌مندان خودرو به ویژه ب ام و و مینی است تا در یک محیط دوستانه و در فضایی اختصاصی، زمانی را در کنار یکدیگر بگذرانند.

ارائه اکسسوری‌های اصلی ب ام و و مینی، ارائه رینگ و لاستیک‌های استاندارد و مورد تایید این برند آلمانی و ارائه سرویس تیونینگ بخشی از امکاناتی است که در       ” پرشا خودرو بوتیک ” در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. علاوه بر این امکانات پذیرایی VIP از تمامی حاضرین در (( پرشا خودرو بوتیک )) نیز فراهم شده است.

بوتیک پرشیا خودرو افتتاح شد + تصاویر

آغاز جشنواره فروش رینگ های اسپرت اصلی ب ام و در پرشیا خودرو

تمایز خدمات پس از فروش پرشیا خودرو در بخش تعمیرات بدنه (body shop)

در مرکز خدمات‌‌ پس‌ازفروش‌‌ پرشیا خودرو چه‌ می‌گذرد؟/ گفت و گو با رئیس ارشد خدمات پس‌ از فروش پرشیا خودرو

کپی برابر اصل نیست!/ تیونینگ ب ام و با استانداردهای ب ام و

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی